Facebook Pixel

Перший український тест Hyundai Venue: меню для Venue

Паркетник за ціною 513 тис. грн — чорна мітка малолітражок гольф-класу

Наш тест показав, що новітній Hyundai Venue повністю готовий замінити городянам їхні звичні хетчбеки та седани. За всіх вроджених кросоверних плюсів (прохідність, оглядовість, місткість, універсальність) він позбавлений більшої частини їхніх мінусів, оскільки володіє легковою керованістю і коштує, як малолітражка.

Коронавірус переплутав у мас-маркеті весь перебіг, змішав карти буквально всім. Кроха Venue повинен був з'явитися десь через півроку після флагманского Palisade. Кросовера настільки величного, що його бачить навіть Google Maps. Покупці встигли б звикнути до нового корпоративного вигляду бренду і сприйняли б новачка саме як маленький Palisade, а не як пробник «Кони» або шанс для тих, у кого не вистачило на «Крету». Адже коли йдеться про бюджетні авто, у першого враження не буває другого шансу. Але, на жаль, вийшло як вийшло, обидва паркетники з'явилися у нас з різницею в кілька тижнів...

І все ж Hyundai Venue по-своєму гарний: кремезний, підтягнутий і зосереджений. Мінімальні звиси, розставлені по кутах 17-дюймові колеса, монументальна решітка радіатора, масивні бампери, примруження двоповерхової оптики. «Добре скроєний, міцно зшитий. Він стояв, як на підковах, що не лякай — не побіжить».

Звичайно, в житті вийшло не так сміливо, як на дизайнерських скетчах, де кросовер зображувався тридверним, із лихим нахилом задньої стійки й розстібними задніми стулками, але все одно вийшло виразно. На порожній парковці і не скажеш, що перед тобою 4-метровий паркетник «початкового рівня», для якого корейці навіть вивели окремий клас CUV (Crossover Utility Vehicle). На сьогоднішній день Hyundai Venue — це кращий спосіб показати свою індивідуальність за такі гроші.

Вартість Hyundai Venue в Україні. Таблиця: Сергiй Суховський

Вартість Hyundai Venue в Україні. Таблиця: Сергiй Суховський

Він вам не Веня Неймінг — справа тонка. Santa Fe, Tucson, Veracruz, той же Palisade — з початку століття корейці знаходили імена для своїх кросоверів у географічному атласі. А ось Venue — зовсім не топонім, а полусленговий американізм, що позначає одночасно і місце зустрічі, і майданчик для туси, і локацію для вечірки. Таким чином маркетологи намагалися підкреслити цільову аудиторію новинки.

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

Молодь, яка стрімко втрачає бажання придбання автомобіля, повинні зацікавити порівняно з малолітражками С-класу ціна й ні на що не схожа зовнішність. Тут тобі і ненав'язлива брутальність кросовера, і все ще незвична двоповерхова оптика, і біколорність забарвлення. У розріз основної колірної гамми «дорослих» Hyundai тут домінують не 50 відтінків сірого, а соковиті кольори «оранжева лава», «кислотно-жовтий», «насичений синій», «вогненно-червоний», «екзотичний зелений». Або, як у нашому випадку, джинсовий denim із дахом, білим, як бліда крейда. @material: https://thepage.ua/test-drives/test-drajv-vw-t-cross-top-10-za-i-protiv-pokupki-samogo-dostupnogo-volkswagen

Для індійців і індіанців

Як неважко здогадатися, головним ринком для неофіта визначені Сполучені Штати. А ось другим — ні, не всепоглинаючий Китай і не рідна Корея. А Індія, де здебільшого модель і була сконструйована. Але, поклавши руку на серце, про її колоніальне походження можна здогадатися лише за непрямими ознаками начебто 4-метрової довжини (там суттєві пільги для таких авто) і відкритої полки над бардачком — там нащадки великих моголів люблять возити статуетки своїх численних божків. На місцевому ринку Venue не просто б'є класові рекорди продажів, а й прорвався в топ-10. Зрозуміло, що для себе індуси збирають паркетник у комплектаціях пожижче і нижче, але і з ними він вийшов далеко не дешевим — $ 9,3 тис. За місцевими мірками це дуже навіть пристойно.

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

Ми не знаємо, як вам втекти з роботи, але знаємо куди і на чому. До сих пір пам'ятаю своє здивування, коли в самому серці Індії побачив пірамідальні гробниці — точь-в-точь як у Єгипті. Ще дивовижніше, що для Селфі на тлі «сходи в небо» зовсім не обов'язково нікуди летіти. Досить доїхати до Полтавської губернії, де таких пірамід відразу дві.

Для Америки та Європи модель збиратимуть на домашньому для Hyundai заводі в Ульсані. Причому якщо в Індії модель хизується атмосферною бензиновою 1.2 MPi (83 к. с.) і турбодизельною 1.4 TDI (90 к. с.) «четвірками» плюс 3-циліндровим моторчиком 1.0 T-GDI (120 к. с.) і відразу трьома різними КПП, то решта світу обділена. І американський, і український конфігуратор пропонують лише один варіант мотора — безнаддувний 1.6 MPi (123 к. с.), який агрегатується або 6-ступінчаста «механіка», або 6-діапазонний варіатор.

Конкуренти Hyundai Venue. Таблиця: Сергiй Суховський

Конкуренти Hyundai Venue. Таблиця: Сергiй Суховський

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

Меню для Venue

Наскільки нетривіальним вийшов екстер'єр, настільки ж стриманим виявився інтер'єр. Ні, не «бідненько, але чистенько», а й до «дорого-багато» далеко. Подивившись на останні новинки від Hyundai, можна було очікувати появу в Venue цифрового інструментарію і кнопкового перемикача передач. На жаль, у розпорядженні водія рудименти на кшталт стрілочних шкал тахометра і спідометра, що з'явилися ще в ті часи, коли Ілліч був вертикальним і ні Hyundai, ні республіки Корея не існувало. Шайби настройки клімату і масивний важіль перемикання передач так само нагадують про справи давно минулих днів. Зрозуміло, що подібний вибір продиктований прагненням знизити собівартість, а не догодити петролхедам з їхньою ностальгією про етилований бензин, діагональні покришки і касетні програвачі. Але ось молодь такими рішеннями легко відлякати. Їм якраз потрібні звичні за смартфонами і планшетами рішення і моторики.

Єдине нагадування в салоні про те, що на дворі XXI століття — 8-дюймовий дисплей, що не входить в «базу», який інтер'єрники навіть не намагалися інсталювати в приладову панель. Внаслідок він виглядає, немов приклеєний останньої миті. Що прикро, бо зі своїми обов'язками справляється без питань. Та й вся мультимедійна система виявилася більш ніж гідною: зі швидким відгуком, пристойною графікою, інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом і, зрозуміло, Apple CarPlay і Android Auto.

Незважаючи на більш ніж скромну колісну базу (2,5 м), попереду можна привільно влаштуватися навіть в дублянці і вушанці. А ось ззаду по колінах і маківці очікувано не надто. Сісти сам за собою я можу тільки «якщо дуже потрібно» і «тут недалеко». За тісну гальорку виправдовується багажник, не за розміром продуманий і практичний. Фальшпідлога, в верхньому своєму становищі знаходиться на одному рівні з нижньою частиною дверного отвору, дозволяє приховати від очей геть усі дорожні дрібнички на кшталт троса, вогнегасника, рукавичок, омивача тощо. В трюмі поміщаються кілька повнорозмірних валіз і одна дорожня сумка. Для перевезення негабаритів полку можна переставити на 15 см нижче, а спинку дивана скласти в співвідношенні 60/40.

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

Плюси і мінуси Hyundai Venue: про судження і переконання

Традиційний для наших тест-драйвів марш-кидок «руїнами України» виявив кілька цікавих нюансів. Наприклад, він дозволив розібратися в енергоефективності мотора. Розбещений дауншифтинг з його обов'язковим турбонаддувом, я було засумнівався, що на трасі паркетнику вистачить атмосферного моторчика. Все-таки в місті особливо не розженешся, та й їздиш в основному один. А так 123 к. с. на 1240 кілограмах живої ваги плюс нетто водія та пасажирів і брутто їхнього багажу. І заздалегідь змирився, що доведеться пропускати всіх, навіть ще молодих черепах. Але завдяки подвійному впорскуванню й електричному управлінню клапанами 1.6 MPi, підтримував, нехай не без натуги, швидкість потоку, близьку до 130 км /год. Та й швидше їхати не було сенсу. З одного боку, паркетник дістався мені хіба що без целофану на сидіннях — на одометрі значилися незаймані 23 км. З іншого, за 140 км/год починав докучати гул вітру в районі передніх стійок і виття варіатора при обгонах «в підлогу».

Унікальність чеболя Hyundai в тому, що він намагається вести натуральне господарство. Тобто робити все самостійно, починаючи від виплавки сталі і закінчуючи розробкою амортизаторів. У нашому конкретному випадку корейці зосередилися на тому, щоб зробити роботу свого варіатора SmartStream IVT з відчуттів максимально близькою до хрестоматійного «автомату» з гидротрансформатором. У штатних режимах коробка передач дійсно не викликає особливих нарікань, але ось при кік-дауні виє так само, як на Tucson 15 років тому. Так що, якщо передбачається серія обгонів, краще заздалегідь активувати легший на підйом Sport-режим.

Крім того, на швидкостях «за 130» короткий і легкий автомобільчик стає надмірно чутливим до поривів вітру. Обганяючи чергову фуру і виїхавши з її аеродинамічної тіні, я разом зі своїми мурашками пережив незабутні відчуття. Звичайно, підвищена парусність — такий же вроджений мінус будь-якого кросовера, як і високий центр тяжіння. Але хто попереджений, той озброєний.

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

За містом з'явилися питання і до двоповерхової оптики. Фари, помінявшись місцями з протитуманними фарами, на трасі швидко й якісно покриваються шаром дорожнього бруду. А такої розкоші, як омивачі, позбавлені і більш престижні «двухетажники», включаючи Santa Fe і Palisade. Та й сама оптика здалася слабенькою, особливо у вечірні години і на другорядних дорогах, не розбещених освітленням і збиральною технікою.

Зате на кантрісайді паркетник порадував своєю жвавістю. На грунтовці зимовий UltraGrip 215/55 виявився несподівано чіпким і завдяки малій вазі і короткій базі Venue заправлявся в повороти з азартом карта. Одним словом, природжений помішувач бруду і справжній пасіонарій.

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

Тест-драйв Hyundai Venue. Фото: Олександра Ершова

Так що плюсів у нього куди більше, ніж мінусів. Мінікросовер Hyundai Venue відмінно підійде і в якості «перших коліс», і «дамського авто», і як «перехідник» зі світу легковиків до кросоверного всесвіту. Він настільки компактний, що водій може, не встаючи, покласти речі в багажник. А завдяки коротким свесам паркуватися на ньому не складніше, ніж на MINI. Так що на камері заднього виду можна сміливо економити. Але найголовніше, що незважаючи на паркетну посадку і кліренс, у Venue абсолютно легкові звички: зрозуміле рульове керування, прогнозована підвіска і гальма з лінійним уповільненням. А більшого від нього і не потрібно. Все інше зроблять невисока ціна за щедрої комплектації і нетривіальної зовнішності. І ненаситність ринку кросоверами всіх мастей, розмірів і віросповідань.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉