
Фото: Hyundai
В останній день року імпортер презентував флагманську модель марки.
5-метровий 8-місний гігант прийшов на зміну дідку Grand Santa Fe. Хода його величава, але повільна — дебютував кросовер ще 2018-го, але через обвальний попит на домашньому ринку до Європи дістався тільки зараз.
На нашому ринку Palisade оснащуватиметься на вибір 4-циліндровим турбодизелем 2.2 CRDi (200 к.с., 440 Нм) або 6-циліндровим бензиновим атмосферником 3.8 MPI із розподіленим уприскуванням (295 к. с., 336 Нм). В обох випадках коробка передач — 8-ступінчастий «автомат» власного виробництва.
Як водиться, комплектацій усього дві (Executive і Premium), але обидві більш ніж щедрі. Уже в базі у Palisade шкіряний салон, 3-зонний клімат-контроль, мультимедійна система з підтримкою додатків Apple CarPlay і Android Auto, бездротова зарядка для смартфонів, світлодіодні фари, парктронік із камерою заднього виду, 20-дюймові колеса тощо.
У топовому виконанні кросовер оснащується повнопривідной трансмісіею з муфтою підключення задньої осі, активною підвіскою, адаптивним круїз-контролем, салоном із комбінованою (шкіра, наппа й алькантара) оббивкою, персональними кріслами другого ряду з підігрівом і вентиляцією, медіасистемою з акустикою Harman/Kardon, 10,25-дюймовим (замість 8 дюймового) екраном із камерою кругового огляду та відеомоніторингом «сліпих» зон.
Ціна базової версії 2.2 CRDi 8-AT Executive починається з позначки 1 млн 482 тис. 900 грн. На нашому ринку Palisade конкуруватиме з Mazda CX-9 (1,4 млн грн), Toyota Highlander (1,4 млн грн) і Mitsubishi Pajero Sport (1,3 млн грн).


Фото: Hyundai
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також