Редактор
«Авто» Сергій Суховський про новинки авторинку

Фото: Ruf Automobile
Крос-купе Rodeo повинно було дебютувати на женевському автосалоні «для вивчення попиту». Мотор-шоу так і не відкрилося, проте коротенького відеозвернення Алоїза Руфа у ФБ вистачило для набору дюжини замовлень, необхідних для початку серійного виробництва моделі.

Фото: Ruf Automobile

У Німеччині приблизно три десятка компаній, що спеціалізуються на «глибинному» тюнінгу Porsche 911. Але тільки одна з них є самостійним виробником – компанія Ruf з Пфаффенхаузена. Там займаються приблизно тим самим, чим і хірург Сальватор з роману «Людина-амфібія». І нехай суто умоглядно продукція швабів нагадує класичні 911-ті, насправді навіть зовнішність не перевершує майстерну стилізацію на задану тему. А ось всередині все набагато складніше, технологічніше та цікавіше.

Фото: Porsche
Ідея відтворити Porsche 911 для серйозного бездоріжжя (у 1984 році заводська команда виграла «Париж-Дакар» з першої спроби) прийшла в голову не самому Алоїзу Руфу, а його давнім клієнтам з Оклахоми та Канзасу, які практикували вилазки в гори, у прерії та в савану. Звідси й стилістика «дикого заходу» у зовнішності та комплектації: ласо на кенгурятнику, оброблений сідельною шкірою салон, пончо з орнаментом індіанців Навахо на кріслах і ковбойські чоботи в багажнику. А ось всередині все дуже і дуже серйозно.

Фото: Ruf Automobile
Не варто думати, що кількість шанувальників Porsche, які віддали компанію анафемі після дебюту Cayenne, з часом зменшилася. На їхню думку, позашляховий Porsche повинен виглядати саме так.

Фото: Ruf Automobile
Точкою відліку для крос-купе став суперкар Ruf CTR трирічної давності, у якого без змін запозичили надлегке вуглепластикове шасі-монокок і двохважелеві підвіски pushrod з горизонтальними амортизаторами. Конструктори лише злегка збільшили дорожній просвіт і переналаштували підвіску на їзду гравійними дорогами.

Фото: Ruf Automobile
Під капотом – 6-циліндровий «боксер» (4000 куб. см., 510 к. с., 470 Нм) від більш нової моделі SCR, розроблений «тим, хто віддає перевагу звуку безнаддувного двигуна». За допомогою 6-ступінчастої МКП крос-купе навіть на ґрунті легко розганяється до 300 км/год. Сьогодні поєднання настільки потужного мотора та «механіки» треба ще пошукати.

Фото: Ruf Automobile
Але інакше на бездоріжжі не можна – на «стабільних» покриттях на кшталт асфальту та бетону електроніка, можливо, й розумніша за людину, але не на сипучих ґрунтах з постійно змінними коефіцієнтами зчеплення. Крім більш довгохідної підвіски, покришок з розвиненими ґрунтозачепами та збільшеного профілю, підвищити прохідність покликана система ручного регулювання розподілу тяги між осями. Так-так, спеціально для концепт-кара Ruf розробив повноцінну повнопривідну трансмісію.

Фото: Ruf Automobile
На жаль, до нас на тест така краса навряд чи потрапить. Всі запити Алоїз Руф тактовно відхиляє, аргументуючи відмови десятком вже розбитих спорткарів. Адже у «руфів» принципово немає допоміжних систем безпеки на кшталт АБС і ПБС.