Як заробити на скандалі. Інтерв'ю з творцем парфумерії Etat Libre d'Orange

Персона

Фото: Etat Libre d'Orange

Фото: Etat Libre d'Orange

QuoteЯкщо ви не аравійський принц, то ваш єдиний шлях – це шлях браку коштів. Вибирайте стратегії, про які ніхто ще не чув.

Етьєн де Свардт заробив ім'я на оригінальних ідеях. Колись він першим придумав випускати аромати для тварин – так з'явилися води Oh My Cat і Oh My Dog. Марку Etat Libre d 'Orange почав з випуску «Декларації незалежності», де заявлялися права парфумерів на свободу творчості і права клієнтів бути нонконформістами. Там же йшлося і про революцію в парфумерії. Де Свардт розповів The Page як створити бізнес, використовуючи скандальні прийоми і концепції, які раніше ніхто й уявити не міг.

  • Про те, чому назвав марку Etat Libre d 'Orange

Я вибрав Etat Libre d 'Orange, тому що народився в Південній Африці. У моїй сім'ї була ферма в Помаранчевій Вільній Державі. Коли я шукав ім'я, яке могло б передати всю поетичність південної півкулі, то зупинився як раз на цьому. Чудова назва, яка втілює поняття свободи – без заборон, без підпорядкування фінансовим догмам. Ми вільні і займаємося справою, яка приносить радість.

Фото: Etat Libre d'Orange

Фото: Etat Libre d'Orange

  • Про те, чому в рекламі робить ставку на скандал

Якщо ви народилися принцом Саудівської Аравії, то цілком згодиться класична довгострокова стратегія (коли багато грошей на розкрутку і підвищення впізнаваності). Якщо ви не принц, то потрібно вибирати стратегії, про які ніхто ще не чув. При такому розкладі, ваш єдиний шлях – це шлях браку коштів. І ось тут доведеться придумувати щось своє. Etat Libre d 'Orange – це фантазія про неможливе, табу і саботаж. Мені подобається сміливість і радикалізм.

Telegram Logo
  • Про те, як привертати увагу клієнтів

Залучати потрібно високою якістю, емоційністю та щирістю. Необхідна пристрасть, і ще – витрачати багато особистого часу. Клієнтам не потрібна маркетингова програма, а поезія. Дайте їм її. Клієнтам ближче анти-маркетинговий підхід: для них важлива щирість і речі, які, здавалося б, є дрібницями, але приносять радість. Наприклад, ми позиціонуємо Etat Libre d 'Orange як ідеальну фантазію, яку можна нанести на шкіру.

  • Про те, як зробити так, щоб люди прийняли скандальний бренд

Треба знайти тих, хто розуміє дух бренду. Наші покупці не йдуть за натовпом, а приходять до нас, бо ми раді всім, хто не вписується в загальну картину, – людям, яких не приймають, зневіреним, так званим фрікам. Etat Libre d 'Orange або приймають, або ні. Якщо ні, то йдуть за ароматами до класичних, звичних марок.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!
  • Про те, як придумати назву, яка привертає увагу

Ми випустили аромат з чіпким ім'ям Don 't Get Me Wrong Baby («Зрозумій мене правильно, дитинко»), де на флаконі приписали маленьким шрифтом I don 't Swallow («Я не ковтаю»). До речі, дуже пікантний аромат, але трохи наївний. Якось до мене підійшла одна американська знаменитість, подивилася на наші композиції і на цю теж, а потім сказала: «Yes, I do » («Я – да»). І ця назва стала більш комерційно привабливою, ніж прямолінійна попередня. Тепер ми пишемо маленьким шрифтом Don't Get Me Wrong Baby, а великим – Yes, I Do. І якщо ви знаєте передісторію, то розумієте, що це дуже зухвало.

Фото: Etat Libre d'Orange

Фото: Etat Libre d'Orange

  • Про найбільш скандальний аромат

Найскандальніший – Secretions Magnifiques. Це поєднання чотирьох S: sperme (фр. сперма), sueur (фр. піт), salive (фр. слина) і sang (фр. кров). У деякому розумінні, це ціле місце злочину. Secretions Magnifiques не легко приручити, адже він виходить за рамки звичного. З допомогою таких ароматів ми ніби переносимо людей в іншу країну, де немає обмежень – жодних табу, крім якості парфумерії (вона має бути бездоганною).

  • Про неоднозначні аромати

Аромат Putain des Palaces (фр. «Палацова повія») жінки або люблять, або ні, причому через назву. Тут змішані запахи борделю XIX століття – аромати рисової пудри і губної помади. На мою думку, убивче поєднання. Рекламним слоганом ми обрали фразу: «Будь повією. Або пахни як повія». У кожному з нас є частка розпусти і всі люди – трохи мисливці. Так ось Putain des Palaces задуманий як ідеальна зброя для полювання і ніжного «вбивства» на дивані. Є жінки, обурені назвою. Ми ставимося до цього спокійно: значить, вони просто не розуміють нашу марку.

  • Про аромат зі сміття

Аромат I Am Trash створений як подяка Землі. Ідея була така: заявити світові про те, що сміття не означає зіпсованість. Це було основною місією прафюмера Даніели Андріе: поритися в смітті компанії Givaudan, спробувати розчистити його, переробити, змінити, створити з цього сміття парфуми. Мова не про екологію, а про планету. I Am Trash – дуже сучасні парфуми. У XXI столітті ситуація зі сміттям непроста. Дуже символічно, коли парфумери нагадують про те, що, порпаючись у смітті, можна знайти красу.

Фото: Etat Libre d'Orange

Фото: Etat Libre d'Orange

  • Про роботу із зірками

Ми працювали з актрисами Тільдою Суінтон і Россі Де Пальма, робили аромат з дизайнером Роланом Муре. Вони були музами парфумерів, запустили цілу ланцюгову реакцію, результатом якої стали аромати. Це щирі та емоційні люди, завдяки співпраці з ними у флаконах з'явилися нові, абсолютно інші запахи.

  • Про аромат на честь Ісаака Ньютона

Ми присвятили парфуми Ісааку Ньютону. Він був передовим вченим, розробив теорію всесвітнього тяжіння, а також експериментально відкрив розкладання світла через призму. Його знання випереджали час. Для мене Ньютон – одна з найважливіших фігур людства. Аромат Experimentum Crucis (цей термін означає щось на кшталт «найважливіший, вирішальний експеримент») натхненний перемогою науки і її поезією.

  • Про те, чого ще не було в парфумерії

Наша новинка – аромат-аномалія у світі парфумерії (аромат She Was An Anomaly – The Page ). Я зараз думаю про якийсь саботаж, після якого можна було б відродитися, як птах Фенікс. Можливо, заглибимося в стандартизацію і класику. Можливо, розчинимося. У цьому все наше століття: перестати бути оригінальним і розчинитися в натовпі.

Фото: Etat Libre d'Orange

Фото: Etat Libre d'Orange

  • Про те, як заробити авторитет у сина-підлітка

Одного разу до нас в магазин зайшов актор Юен Макгрегор, зірка фільмів «На голці» і «Зоряні війни», і купив парфум Putain des Palaces. Потім мій син-підліток сказав: «Вау, тато, ось це рівень!» Хочу зазначити, що ми раді всім: Etat Libre d 'Orange – щирий парфумерний будинок. Нас люблять різні люди, не тільки селебріті, і ми цінуємо кожного.

  • Про те, як знайти інвестора

Одна жінка дуже любила аромат Jasmin et Cigarette, її чоловік – тютюновий магнат. Їй подобався не тільки аромат, але і дух мого бренду. Вони приєдналися до Etat Libre d 'Orange, викупивши частку і ставши партнерами. Хочу сказати, що дуже нас підтримали. Вона дуже просила мене не зіпсувати те, що я почав, займатися креативом, а не питаннями прогнозування грошових потоків. Тому я тепер кажу, що за жінками майбутнє людства.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Що подарувати на 14 лютого коханій. 5 сексуальних жіночих ароматів Краса

Що подарувати на 14 лютого коханій. 5 сексуальних жіночих ароматів

Як зробити новий вид спорту. Інтерв’ю із засновником Battle Mile Юрієм Піднебесним Персона

Як зробити новий вид спорту. Інтерв’ю із засновником Battle Mile Юрієм Піднебесним

Легенда. Віктор Марущенко про сучасне фотомистецтво Персона

Легенда. Віктор Марущенко про сучасне фотомистецтво