Фешен-ритейлер Farfetch спільно з New Guards Group оголосив про запуск першого власного бренду There Was One, пише Vogue. На нову лінію одягу творців надихнула вишукана класика: колекція складається з комфортних і довговічних базових предметів гардероба.
Під час розроблення бренду творці ґрунтувалися на аналітичних даних платформи Farfetch, аби таким чином зрозуміти, що саме натепер активно шукають їхні потенційні клієнти.
«Під час пандемії... ми спостерігали, як споживчі тенденції трохи відходять від «модної моди» у бік більш довговічного одягу. Люди не просто купували домашній одяг, вони купували речі, які, на їхню думку... могли б служити їм вічно», — поділилася головна бренд-директорка Farfetch Голлі Роджерс.
There Was One буде ексклюзивно представлено на Farfetch. Очікується, що лінійку поповнюватимуть новими товарами кожні кілька місяців.