Facebook Pixel

Косметика від HEV-випромінювання: нова лінійка Academie Time Active

Краса

Вчені Academie створили креми, які борються з HEV-випромінюванням — синім світлом від екранів комп'ютерів, планшетів і смартфонів.

У лінійку Time Active увійшло три продукти. Омолоджуючий крем зволожує і зменшує прояв перших зморшок. Енергетичний бустер розгладжує шкіру, надає сяйво, нейтралізує негативну дію навколишнього середовища. Крем для контуру очей зволожує, живить, розгладжує зморшки; підходить для чутливих очей і для тих, хто носить контактні лінзи. Але найголовніше — усі три засоби захищають шкіру від HEV-випромінювання.

Крем для контуру очей Academie Dynastiane Regard

Крем для контуру очей Academie Dynastiane Regard

На сьогоднішній день в косметології до HEV-випромінювання ставляться, як до UVB/UVA-променів. Зараз сонцезахисні фільтри включають до складу навіть декоративної косметики. Незабаром всі ми звертатимемо увагу не тільки на абревіатуру SPF, а й на позначку Anti-Blue Light на косметичних баночках і тюбиках.

Енергетичний бустер Academie Time Active

Енергетичний бустер Academie Time Active

Про це ще серйозніше задумалися під час локдауна, коли всі офіси працювали онлайн, а люди зустрічалися тільки під час відеоконференцій. Вже підраховано, що в середньому, кожна людина проводить біля екрану телефону більше трьох годин на день. І це позначається на шкірі. Негативний вплив синього світла від екранів отримало свій термін — цифрове старіння.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Зволожуючий крем Academie Time Active

Зволожуючий крем Academie Time Active

Виявляється, смартфони і комп'ютери діють на шкіру, як сонце: HEV-випромінювання сприяє утворенню вільних радикалів, провокує появу зморшок і пігментних плям, знижує синтез фібрабластів, уповільнює вироблення колагену. Все це викликає передчасне старіння шкіри. Нейтралізувати вплив синього світла допомагає спеціальна захисна косметика. Косметологи рекомендують наносити її щодня, з урахуванням того, що кожен з нас користується і комп'ютерами, і смартфонами.

Коментарі

Dior Sauvage став першим чоловічим ароматом-бестселером у світі

Власник TikTok запустив лінійку парфумів Emotif

Том Волкер став креативним директором з макіяжу Givenchy Parfums