Німецька компанія Beiersdorf придбала люксовий бренд засобів для догляду за шкірою Chantecaille. Beiersdorf Group керуватиме компанією окремо як селективним брендом. Очікується, що процедуру злиття буде завершено в першому кварталі 2022 року.

Адвент-календар Chantecaille. Фото: Chantecaille
Залежно від подальшого розвитку бізнесу Chantecaille вартість підприємства оцінюється від $590 до $690 млн.
«Завдяки придбанню Chantecaille ми розширюємо наше портфоліо у сфері престижної краси та зміцнюємо наші позиції, особливо в Сполучених Штатах, Китаї та Кореї», – зазначив головний виконавчий директор Beiersdorf Вінсент Ворнері.

Косметика Chantecaille. Фото: Chantecaille
Бренд Chantecaille заснований Сільвією Шантекай 1997 року, пропонує широкий асортимент засобів із догляду за шкірою, парфумів і косметики на основі рослинних інгредієнтів із сильним акцентом на стійкість і благодійність.
Штаб-квартира компанії розташована в Нью-Йорку з офісами в Північній Америці та Азії. Очікується, що у 2021 році глобальні продажі Chantecaille перевищать $100 млн.
Зображення на обкладинці: Chantecaille