Facebook Pixel

Beiersdorf купила люксовий косметичний бренд Chantecaille

Краса

Німецька компанія Beiersdorf придбала люксовий бренд засобів для догляду за шкірою Chantecaille. Beiersdorf Group керуватиме компанією окремо як селективним брендом. Очікується, що процедуру злиття буде завершено в першому кварталі 2022 року.

Адвент-календар Chantecaille. Фото: Chantecaille

Адвент-календар Chantecaille. Фото: Chantecaille

Залежно від подальшого розвитку бізнесу Chantecaille вартість підприємства оцінюється від $590 до $690 млн.

«Завдяки придбанню Chantecaille ми розширюємо наше портфоліо у сфері престижної краси та зміцнюємо наші позиції, особливо в Сполучених Штатах, Китаї та Кореї», – зазначив головний виконавчий директор Beiersdorf Вінсент Ворнері.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Косметика Chantecaille. Фото: Chantecaille

Косметика Chantecaille. Фото: Chantecaille

Бренд Chantecaille заснований Сільвією Шантекай 1997 року, пропонує широкий асортимент засобів із догляду за шкірою, парфумів і косметики на основі рослинних інгредієнтів із сильним акцентом на стійкість і благодійність.

Штаб-квартира компанії розташована в Нью-Йорку з офісами в Північній Америці та Азії. Очікується, що у 2021 році глобальні продажі Chantecaille перевищать $100 млн.

Підписуйтесь на нас в Google News!

Зображення на обкладинці: Chantecaille

Коментарі

Dior Sauvage став першим чоловічим ароматом-бестселером у світі

Власник TikTok запустив лінійку парфумів Emotif

Том Волкер став креативним директором з макіяжу Givenchy Parfums