Творці серіалу «Емілі в Парижі», другий сезон якого 22 грудня дебютував на стримінговій платформі Netflix, випустили першу колекцію у співпраці з турецьким брендом My Beachy Side.
«Стиль Емілі багатогранний і з почуттям гумору. Вона хоче бути собою та розвивати свою індивідуальність. Другий сезон дає нам можливість органічно співпрацювати з My Beachy Side, чия колекція відображає гламурність і життєрадісність півдня Франції. Вона представляє абсолютно новий образ наших персонажів – відпустковий шик», — розповів один із творців серіалу Даррен Стар в інтерв'ю Vogue.
Вироби для колекції створювалися вручну. У ній представлені, зокрема, сукні-трансформери, широкі штани, бра й топи. У речах переважає морська тема. Їх уже можна придбати на сайті бренду.
Зображення на обкладинці: Netflix