За останні п’ять років компанія Glovo інвестувала 85 млн євро в Україну та заплатила понад 20 млн євро податків до держбюджету.
Співзасновник Glovo Саша Мішо заявив, що український ринок є стратегічно важливим для компанії. Наразі він є четвертим за обсягом бізнесу серед 25 країн, де працює сервіс.
«Ми вклали вже понад 85 млн євро в Україну і попри війну продовжуємо інвестувати, оскільки віримо в потенціал ринку», — сказав Мішо.
Розвиток бізнесу Glovo в Україні
Наразі Glovo працює у 37 містах України з понад 8 тис. партнерів. За п’ять років близько 50 тис. кур’єрів доставили принаймні одне замовлення та проїхали понад 200 млн кілометрів.
За останні 12 місяців кількість замовлень на одного користувача зросла на 56% і становить 10,3 замовлення на рік. Це більше, ніж було до повномасштабного вторгнення, повідомили в Glovo.
Соціальна відповідальність Glovo
Glovo займається й благодійними проєктами. У 2022 та 2023 роках компанія перерахувала 800 тис. євро в соціальні ініціативи.
У серпні 2023 року Glovo разом з фандрейзинговою платформою UNITED24 розпочала ініціативу «Доставка безпечного майбутнього». Мета проєкту — збір коштів на спеціальні автомобілі для доставлення працівників та обладнання до місць виявлення вибухонебезпечних предметів.
У жовтні Glovo перерахувала перші 52 тис. євро до фонду UNITED24. 12 жовтня Мішо зустрівся з очільником Мінцифри Михайлом Федоровим для висловлення підтримки та обговорення подальшої співпраці.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також