Facebook Pixel

Які українські бренди Зеленська вдягла на саміт НАТО

Минулого тижня з 9 по 11 липня у Вашингтоні відбувся великий саміт НАТО, в якому взяли участь 32 країни-члени Організації Північноатлантичного договору. Саміт був присвячений ювілею організації — її 75-річчю, а офіційна назва цьогорічного заходу звучала як «Україна та трансатлантична безпека». Основна увага саміту була зосереджена на реакції Альянсу на загрози миру і демократії, включаючи вторгнення рф в Україну.

На заході також були присутні президент і перша леді України Володимир та Олена Зеленські. Перша леді провела кілька ключових зустрічей, включаючи зустріч із Вікторією Стармер, дружиною нового прем'єр-міністра Великої Британії, участь у зустрічі з дружинами американських губернаторів, а також продовжила просувати українських дизайнерів. The Page розглянув три її вбрання, підібрані на американському турне.

Костюм Article та прикраса Ruslan Baginskiy

Під час свого візиту до США перша леді України виступила на конференції під назвою «Українсько-американське партнерство в освіті та науці: сильніше разом». Вона була одягнена у темно-синій костюм, що складається з костюма-трійки та сорочки від українського бренду Article, який відомий своїми стильними жакетами. Її образ був доповнений унікальним аксесуаром – брошкою під назвою «Полин, Євшан-Зілля» від бренду Ruslan Baginskiy.

Роль аксесуара в тому, що євшан-зілля, відоме як полин, є важливим символом українського та кримськотатарського фольклору. В українській літературі «євшан» став символом прихильності та любові до рідної землі та свого коріння. Згідно з давньою легендою, аромат полину допомагає людям повернутися на шлях, що веде додому. У травні 2023 року Олена Зеленська вперше прикрасила себе цим амулетом, коли відвідувала Велику Британію.

Сукня the COAT by Katya Silchenko

На офіційній зустрічі саміту Олена Зеленська була одягнена у стильну чорно-білу сукню від українського бренду the COAT, який зазвичай відомий своєю яскравою та оптимістичною кольоровою гамою. В інтерв'ю для українського Vogue Катя Сільченко розповідала рік тому, що ідея створення свого бренду виникла у неї під час Майдану 2014 року, коли вона вирішила уникати чорного кольору, але сьогоднішні події часто роблять чорний найкращим вибором. Дизайнер збалансувала стриманість чорного кольору білим верхом, що символізує надію на кращі часи після важких випробувань.

Жакет iam

iam – новий львівський бренд, який нещодавно з'явився у гардеробі першої леді. Перша поява костюма від iam відбулася на відкритті виставки «Скарби Криму. Повернення» у Скарбниці Національного музею історії України, а невдовзі після цього Олена Зеленська була помічена у ньому на зустрічі у Вашингтоні з Вікторією Стармер, дружиною нового прем'єр-міністра Великої Британії.

Особливості цього жакета – вільна посадка та подовжені рукави, що робить його ідеальним вибором для неформальних заходів, таких як ця зустріч.


Подякувати 🎉