Facebook Pixel

Більше половини споживачів в Україні економлять на продуктах

Під час шопінгу українці все частіше звертають увагу на акційні товари. Фото Pexels

Під час шопінгу українці все частіше звертають увагу на акційні товари. Фото Pexels

Більше половини — 54% покупців в Україні — намагаються заощадити під час шопінгу. Це стосується як продуктів харчування, так і інших товарів. Про це свідчить дослідження ритейл-ринку від Kantar Ukraine.

Аналітики компанії спостерігають зростання інтересу українців до спеціальних цін, акційних товарів, можливостей отримати знижку при використанні фірмових карток для оплати. Багато хто перейшов на більш дешеві марки товарів, став купувати менші обсяги продуктів за один раз.

«Чверть опитаних взагалі відмовилися від куріння. Тобто українці не просто зменшують кількість і переходять на більш дешеві товари, а в принципі вдаються до таких радикальних заходів», — наголосила в розмові із The Page Оксана Марусич, Business Intelligence Expert компанії Kantar Ukraine.

Одним з кроків, що дозволяє покупцям економити гроші на покупках продуктів харчування, став перехід на замовлення онлайн. За даними Kantar Ukraine, у 2023 році порівняно з 2021-м, з одного боку, на 18,5% скоротилася частка тих, хто надає переваги офлайн-шопінгу (38,5% опитаних). Проте стало більше споживачів, що принаймні раз на тиждень замовляють продукти онлайн — до 19,4%.

Детальніше про тренди фуд-ритейлу в онлайні читайте в огляді The Page.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉