Як сьогодні працює компанія з доставки Glovo

Glovo залишається одним із найбільших гравців у галузі електронної комерції в Україні, яка, своєю чергою, входить до найбільших ринків компанії у світі. Glovo поступово зростає на українському ринку, вважаючи, що він ще далекий від насичення.

SPEKA поговорила з GM Glovo Ukraine Мариною Павлюк про зміни, які відбулися з компанією останнім часом. The Page наводить головні тези з інтерв’ю.

Показники Glovo в Україні перевищили довоєнні

Попри труднощі, ми зростаємо: наш бізнес перевищує довоєнний рівень на 23%, а база користувачів постійно розширюється — понад 10 млн українців завантажили наш застосунок від запуску Glovo в Україні, а щомісяця сервісом активно користуються пів мільйона. Ми надійно закріпилися у п’ятірці серед 23 ринків Glovo.

Наразі український офіс Glovo налічує 225 співробітників. Кур’єри — це незалежні підрядники, які самостійно вирішують, коли та скільки замовлень виконувати. Від запуску Glovo в Україні понад 80 тис. кур’єрів виконали принаймні одне замовлення через платформу. Кількість активних кур’єрів постійно змінюється, залежно від сезону та попиту, а у 2024 році вона зросла майже на 37%, якщо порівняти з 2023-м.

Натепер головні драйвери ринку — динамічний спосіб життя, зростання популярності віддаленої роботи, урбанізація та прагнення заощаджувати час. Швидка доставка вже стала звичною частиною повсякденного життя.

GM Glovo Ukraine Марина Павлюк. Джерело: Glovo Ukraine

Як змінюється Glovo

Нещодавно ми запустили в Україні масштабне оновлення Glovo Next. Тепер користувачі можуть додавати у застосунку друзів, бачити їхні рекомендації та створювати списки улюблених ресторанів під будь-який привід. Це створює ефект мережі, завдяки якому вибір стає простішим, а користувачі частіше повертаються до застосунку.

Сьогодні Glovo доступний у 39 містах України, і ми продовжуємо розширювати нашу присутність. У вересні 2024 року запустили Glovo у Павлограді — це перше місто на сході, яке приєдналося до платформи після початку повномасштабного вторгнення. Нещодавно був запуск в Олександрії, що у центрі країни. А ще Glovo зʼявився у новому місті у Волинській області — Ковелі. Наша амбіція — працювати всюди, де є український прапор.

В Україні ми маємо справу з адаптацією до змін у законодавстві. Ми входимо до робочої групи при Мінфіні, яка розробляє законопроєкт з регуляції діяльності цифрових платформ. Він передбачає впровадження звітності та оподаткування для курʼєрів, водіїв таксі та інших надавачів послуг, які співпрацюють із платформними бізнесами.

Як Glovo заохочує кур’єрів

Попри мобілізацію ми не спостерігаємо зменшення кількості активних кур’єрів. Ми враховуємо сезонність, погодні умови та інфляцію під час формування ставок і бонусів. Крім того, кур’єри, які використовують платформу Glovo, мають страхування життя і здоров’я під час виконання замовлень, доступ до консультацій з лікарями онлайн, психологічної підтримки та соціальних виплат, зокрема грошової допомоги з нагоди народження дитини.

On-Demand — це наш сервіс доставки B2B, який дозволяє ресторанам і магазинам делегувати доставку замовлень зі своїх власних каналів, як-от сайт, соцмережі, власний застосунок, кур’єрам Glovo. Бізнеси отримують технологічну підтримку, автоматизацію процесу та доступ до мережі кур’єрів без необхідності наймати власних. Ми запустили цей сервіс на початку 2024 року і втричі збільшили кількість активних партнерів за рік.

Попри мобілізацію кількість кур'єрів Glovo не зменшилася. Джерело: Glovo Ukraine

В Україні зростає попит на доставку не їжі

Під час війни значно зросла популярність нонфуд-категорій: зараз кожне четверте замовлення не про їжу з ресторанів. Також з’явилося багато нових категорій, як-от ліки, іграшки, товари для домашніх улюбленців.

Торік ми перезапустили Glovo Prime — передплату на замовлення. За фіксовану місячну плату користувач отримує необмежену кількість доставок з ресторанів, супермаркетів і магазинів. Це дозволяє суттєво зекономити на доставці, а також сприяє підвищенню частоти замовлень.

Glovo активно використовує алгоритми штучного інтелекту для покращення користувацького досвіду у застосунку. Ми постійно працюємо над оновленням системи рекомендацій на основі уподобань та попередньої поведінки користувача, оптимізуємо маршрути доставки за допомогою ШІ, вдосконалюємо прогнозування попиту на товари у певних регіонах, у конкретний час тощо. Серед останніх глобальних ініціатив — оновлення Glovo Next, яке стане щорічним.

Читати на The Page