Facebook Pixel

«Укрзалізниця» впроваджує онлайн-сервіс претензійного повернення квитків

АТ «Укрзалізниця» запускає онлайн-сервіс претензійного повернення квитків.

Про це повідомила пресслужба «Укрзалізниці» у Telegram.

Quote«Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. «Укрзалізниця» цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви», – йдеться у повідомленні.

Що необхідно зробити, щоб повернути квитки?

  • перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua;
  • обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
  • заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
  • підписати заяву за допомогою «Дія.Підпис»;
  • дочекатись результатів розгляду заяви.

Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу — достатньо мати «Дія.Підпис» та стабільний інтернет-звʼязок.

Оформити претензійне повернення квитків можна винятково за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:

  • якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
  • якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акта про повернення;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
  • якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

Раніше The Page повідомляв, що «Укрзалізниця» не розглядає підвищення вартості внутрішніх пасажирських перевезень.⠀

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉