Укрзалізниця запускає 18 додаткових поїздів на літо
Цього літа «Укрзалізниця» впроваджує новий графік руху поїздів та значно розширює маршрутну сітку. Про це повідомив керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу «Укрзалізниці» Олександр Шевченко.
За його словами, з 14 червня щодня курсуватимуть 107 пасажирських поїздів, не враховуючи спеціальні, дипломатичні та медичні рейси. У літньому розкладі передбачено 18 додаткових поїздів, зокрема до курортних та популярних туристичних напрямків.
Рекордний поїзд сезону — №228/227 Івано-Франківськ – Краматорськ. Він долає 1358 км через 9 областей — це одна з найдовших маршрутних ліній в Україні. Для порівняння, така ж відстань, як від Будапешта до Амстердама.
Максимальне використання рухомого складу:
Замість простою, вагони залучаються до «оборотних» рейсів або як додаткові групи вагонів до транзитних поїздів. Наприклад, причіпний вагон Київ–Львів уже додав +560 пасажирських місць щодня з можливістю пересадки на Трускавець, Дрогобич, Славське і Мукачево.
Серед додаткових маршрутів:
- Київ — Ужгород, Яремче, Ворохта, Ясіня, Кривий Ріг, Одеса, Дніпро;
- Житомир — Одеса, Житомир — Черкаси;
- Одеса — Вінниця (у оновленому, комфортнішому форматі);
- Полтава та Кременчук — Харків, Одеса, Вінниця, Хмельницький, Тернопіль.
Квитки та бронювання:
У разі відсутності квитків «Укрзалізниця» радить скористатися функцією моніторингу з автовикупом у мобільному застосунку. Для військових передбачено окремі квоти через систему «А+».
Групові замовлення обробляються з затримками — кількість звернень зросла на 66% лише за останній тиждень. Найбільше ускладнень виникає з підбором вагонів через інфраструктурні обмеження: наприклад, у напрямку Яремчі–Рахова технічно можливо формувати не більше 12 вагонів, а для Берегового–Солотвина — 10.
Комфорт — у пріоритеті:
Цього літа на маршрутах рекордна кількість вагонів із кондиціонуванням — 1106 одиниць. Також до складу поїздів входять нові, інклюзивні та дитячі вагони, з пріоритетом для дитячих груп і військових.
В «Укрзалізниці» додають: якщо сервіс не відповідає очікуванням, пасажирів просять не нехтувати зворотним зв’язком через застосунок.
«Провідників бити не треба, вони у нас найкращі, спитайте хоча б у власників трьох загублених айфонів за цей вікенд:)», — жартують залізничники.