Укрзалізниця запускає 18 додаткових поїздів на літо

Укрзалізниця запускає 18 додаткових поїздів на літо

Цього літа «Укрзалізниця» впроваджує новий графік руху поїздів та значно розширює маршрутну сітку. Про це повідомив керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу «Укрзалізниці» Олександр Шевченко.

За його словами, з 14 червня щодня курсуватимуть 107 пасажирських поїздів, не враховуючи спеціальні, дипломатичні та медичні рейси. У літньому розкладі передбачено 18 додаткових поїздів, зокрема до курортних та популярних туристичних напрямків.

Рекордний поїзд сезону — №228/227 Івано-Франківськ – Краматорськ. Він долає 1358 км через 9 областей — це одна з найдовших маршрутних ліній в Україні. Для порівняння, така ж відстань, як від Будапешта до Амстердама.

Максимальне використання рухомого складу:

Замість простою, вагони залучаються до «оборотних» рейсів або як додаткові групи вагонів до транзитних поїздів. Наприклад, причіпний вагон Київ–Львів уже додав +560 пасажирських місць щодня з можливістю пересадки на Трускавець, Дрогобич, Славське і Мукачево.

Серед додаткових маршрутів:

  • Київ — Ужгород, Яремче, Ворохта, Ясіня, Кривий Ріг, Одеса, Дніпро;
  • Житомир — Одеса, Житомир — Черкаси;
  • Одеса — Вінниця (у оновленому, комфортнішому форматі);
  • Полтава та Кременчук — Харків, Одеса, Вінниця, Хмельницький, Тернопіль.

Квитки та бронювання:

У разі відсутності квитків «Укрзалізниця» радить скористатися функцією моніторингу з автовикупом у мобільному застосунку. Для військових передбачено окремі квоти через систему «А+».

Групові замовлення обробляються з затримками — кількість звернень зросла на 66% лише за останній тиждень. Найбільше ускладнень виникає з підбором вагонів через інфраструктурні обмеження: наприклад, у напрямку Яремчі–Рахова технічно можливо формувати не більше 12 вагонів, а для Берегового–Солотвина — 10.

Комфорт — у пріоритеті:

Цього літа на маршрутах рекордна кількість вагонів із кондиціонуванням — 1106 одиниць. Також до складу поїздів входять нові, інклюзивні та дитячі вагони, з пріоритетом для дитячих груп і військових.

В «Укрзалізниці» додають: якщо сервіс не відповідає очікуванням, пасажирів просять не нехтувати зворотним зв’язком через застосунок.

«Провідників бити не треба, вони у нас найкращі, спитайте хоча б у власників трьох загублених айфонів за цей вікенд:)», — жартують залізничники.

Читати на The Page