Facebook Pixel

«Бориспіль» прибрав рамки на входах. Але це не всі проблеми аеропорту для мандрівників

Аеропорт «Бориспіль» прибрав рамки на вході у терміналі D, щоб зменшити черги. Тепер співробітники перевірятимуть лише паспорт та квиток, адже до будівлі можуть входити тільки пасажири. Крім того, в аеропорту зробили цілодобовою роботу всіх входів, повідомила його пресслужба.

Зокрема, новий гендиректор «Борисполя» Олексій Дубревський зазначив, що вони прислухалися до коментарів та побажань клієнтів. Саме тому керівництво аеровокзалу ухвалило рішення прибрати рамки.

Водночас відсутність рамок на вході не звільнить пасажирів від контролю, їм все одно доведеться проходити через металодетектори, а їхній багаж перевірятимуть у рентген-установках.

Ба більше, такі практики контролю не використовують в Європі, а такий досвід у Стамбулі показує, що рамки чи рентген-апарати на вході не захищають пасажирів і будівлю від зловмисників.

Основні проблеми аеропорту «Бориспіль»

Однак у аеропорту залишилися ще дві проблеми — дорога до аеровокзалу та експрес із Києва до «Борисполя».

Зараз дорогу до «Борисполя» ремонтують, шлях до аеропорту планують закінчити до 20 серпня. Далі ремонтуватимуть дорогу до Києва. До кінця ремонтних робіт рух на автомагістралі буде ускладненим. Через це пасажирам, які користуються автівками, слід виїжджати в аеропорт «Бориспіль» раніше на 1-1,5 години.

Крім того, проблемою став й альтернативний шлях до аеропорту — «Київ Бориспіль Експрес». «Укрзалізниця» запустила експрес, як альтернативу автобусам Skybus. Потяг робить зупинки на станціях «Видубичі» та «Дарниця» і в ситуації, коли ремонтується траса в Бориспіль, є єдиним варіантом дістатися до аеропорту в більш-менш прогнозований час.

Ключовим недоліком експресів є те, що на лінії використовуються старі вагони, в яких погано працює кондиціонер в спеку, сидіння розташовані дуже щільно і мало місць для багажу.

Контекст. Рамки та рентген-апарати з'явилися на всіх входах у термінали в «Борисполі» у 2014 році. Такі нововведення створили незручності для людей і черги на вході. Ситуація ставала гіршою у годину пік.

Із початком пандемії ситуація погіршилася ще більше. В рамках економії аеропорт тоді скоротив кількість відритих входів і виходів у непікові години до одного на кожному поверсі. Як наслідок, людям довелося стояти по 15-20 хвилин, щоб просто ввійти в термінал.

Подякувати 🎉