Компанія ДТЕК зафрахтувала сім суден вугілля класу «Панамакс» для проходження осінньо-зимового періоду. Про це повідомляється на сторінці компанії у Facebook.
«Крім нашого українського вугілля буде 7 кораблів класу «Панамакс», які вже в дорозі та прибудуть в українські порти найближчим часом. Вугілля, яке ми постачаємо морем, цілком забезпечує потребу енергетичного сектору у вугіллі до кінця року», — зазначив президент Володимир Зеленський у своєму відеозверненні.
Це вугілля має допомогти станціям ДТЕК і державній «Центренерго» підтримати роботу української енергосистеми.
Довідка. «Панамакс» — стандарт типорозміру суден, які мають максимальні габарити, що дають змогу пройти через старі історичні шлюзи Панамського каналу. У суден цього типу зазвичай такі характеристики: водотоннажність — 65 тис. тонн, довжина — 294 м, ширина — 32 м. Кораблі такого класу можуть приймати деякі порти України. Зокрема, у лютому одразу шість «Панамаксів» і «Постпанамаксів» (більших розмірів) обслуговувалися в порту Чорноморська.
Контекст. Об'єднана енергосистема України працює стабільно, попри низькі запаси вугілля на складах теплоелектростанцій. Загалом за графіком Міненерго на станціях має бути 2 982 тис. тонн вугілля.
Наразі на складах ТЕС створено запас вугілля 701 тис. тонн, що більш ніж учетверо менше, ніж заплановано Міненерго.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа