Facebook Pixel

«Сільпо» починає партнерство з Vivino: вина з високим рейтингом виділені в супермаркетах мережі

«Сільпо» починає партнерство з Vivino: вина з високим рейтингом виділені в супермаркетах мережі

«Сільпо» починає партнерство з Vivino: вина з високим рейтингом виділені в супермаркетах мережі

Мережа супермаркетів «Сільпо» починає офіційну співпрацю з Vivino — найбільшою у світі винною спільнотою та мобільним застосунком для оцінки вина. Про це повідомила пресслужба мережі продовольчих супермаркетів.

У рамках пілотної програми в торгових залах 37 магазинів «Сільпо» з’явилися торці з винами «Власного імпорту», які мають високий рейтинг за оцінками користувачів Vivino. Щоб дізнатися рейтинг вина, можна просканувати його етикетку в застосунку Vivino. Згідно зі шкалою Vivino, цікавим і вартим уваги вважається вино з оцінкою від 3,7 і вище.

Quote«Застосунок Vivino зробив вибір вина демократичним і простим процесом. Достатньо просканувати етикетку та дізнатися середній бал з-поміж інших користувачів. Тому така співпраця повністю відповідає стратегії «Сільпо» з формування асортименту, коли вино – це просто», — розповідає керівниця напряму вина "Власного імпорту «Сільпо» Анна Пекер.

За словами Анни Пекер, у Vivino швидко й охоче відгукнулися на пропозицію «Сільпо» розпочати партнерство. До речі, українські користувачі застосунку входять у двадцятку Vivino за кількістю сканувань.

У разі успішності пілоту в листопаді «Сільпо» поширить проєкт на 250 супермаркетів мережі.

Довідка:

  • Vivino — це система рейтингу вин, що базується на думках любителів вина на всіх рівнях знань. Використовуючи п’ятизіркову систему оцінювання, понад 64 млн користувачів Vivino надали оцінки та нотатки про дегустацію понад 16 млн вин з усього світу. Це допомагає легко орієнтуватися в складному процесі купівлі вина. Застосунок є безплатним і доступний для завантаження на пристроях Android, Apple і Windows.
Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉