Facebook Pixel

Roshen втратила 10% продажів з початку карантину

Продажі кондитерської корпорації Roshen впали на 10% у натуральному вираженні (за вагою) з початку карантинних заходів в Україні.

Причина спаду – зниження попиту. Про це йдеться в повідомленні пресслужби корпорації, передає агентство «Інтерфакс-Україна».

При цьому корпорація зберегла ціни на продукцію на «докарантинному» рівні.

Виробництва корпорації й частина фірмових магазинів продовжують працювати у звичайному режимі. Але магазини в ТЦ, у яких немає окремого входу, зачинені.

«Поки не плануємо скорочувати кількість працюючих фірмових магазинів», – повідомили в Roshen.

Крім того, корпорація інвестує кошти в боротьбу з пандемією коронавірусу в Україні. «Взяли під опіку 20 лікарень у шести регіонах. Насамперед, плануємо забезпечити необхідним захистом медичних працівників, також плануємо профінансувати закупівлю необхідних медикаментів», – зазначили в компанії.

Контент. Основним кінцевим власником Roshen є Петро Порошенко. У жовтні 2019 року він переписав на сина Олексія компанію, яка керує корпорацією.

Roshen входить до топ-30 найбільших виробників кондитерських виробів у світі. Включає Київську, Кременчуцьку, дві Вінницькі кондитерські фабрики і Вінницький молочний завод, Бісквітний комплекс у Борисполі (Україна); Клайпедську кондитерську фабрику (Литва) і фабрику Bonbonetti Choco (Угорщина). Виробничу діяльність Липецької фабрики (РФ) зупинено з 1 квітня 2017 року.

Загальний обсяг виробництва досягає 450 тис. тонн продукції на рік. Фірмова мережа Roshen в Україні налічує близько 70 магазинів.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉