Маркетингова компанія CMG Local Solutions, дочірня структура медіаконгломерату Cox Media Group, оголосила про можливість використання технології «активного прослуховування» смартфонів та інших гаджетів для таргетування оголошень.
Про це пише SPEKA з посиланням на 404 Media.
На сайті CMG Local Solutions йдеться, що фірма може аналізувати голосові дані користувачів з їхніх щоденних розмов задля демонстрації відповідної реклами.
«Уявіть, якби ви могли чути, коли хтось каже: «Мій кондиціонер доживає останні дні!», — фантазує маркетингова компанія.
Після поширення цієї інформації CMG Local Solutions сховала з сайту відповідну сторінку. Проте вона досі доступна в інтернет-архіві.
Крім того, фірма не розкриває деталі своєї технології та джерел даних.
Чи правда, що смартфони «підслуховують» користувачів
Експерти скептично ставляться до можливості «підслуховування» пристроїв. Попередні дослідження не знайшли доказів, що техногіганти вдаються до мікрофонів девайсів для активного збору інформації.
Натомість рекламні корпорації на кшталт Google чи Meta покладаються на дані пошуку, соцмереж і файлів cookie. Цього цілком досить для відстеження активності користувачів і розуміння їхніх інтересів.
Тим часом CMG Local Solutions стверджує, що її підхід абсолютно легальний, бо юзери дають згоду в умовах використання програм і додатків. Проте ці твердження важко перевірити через брак конкретики.
Компанії Apple та Google, з якими нібито співпрацює CMG Local Solutions, не прокоментували заяви фірми. Сама ж агенція також проігнорувала запити журналістів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також