Прем'єр-міністр Великобританії Борис Джонсон планує запустити найбільшу урядову рекламну кампанію з часів Другої світової війни. Мета проекту — підготовка країни до «жорсткого» Brexit. Про це повідомив The Telegraph.
Реклама буде розміщена на білбордах, радіо і телебаченні. Частина попередніх заходів передбачає до 100 млн фунтів, або майже $123 млн, витрачених на рекламу протягом наступних трьох місяців.
Джонсон також сказав проводити своїм міністрам щоденні наради про прогрес у кабінеті комітету Cobra. Це місце відведене для реагування на надзвичайні ситуації в нацмасшабах.

Сам прем'єр-міністр сьогодні вперше їде в Шотландію на новій посаді. Там він хоче продемонструвати свою пристрасть до стимулювання економічного зростання за межами Англії. Про це повідомило видання Sky News.
Під час візиту Джонсон планує оголосити про додаткове фінансування у розмірі 300 млн фунтів (майже $368 млн) для громад Шотландії, Уельсу та Північної Ірландії, щоб зменшити побоювання розпаду союзу після Brexit.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Мінсоцполітики затвердило програму навчання для фахівців, що працюють з ігровою залежністю
Як змінюється наше тіло, коли ми сидимо: що варто знати перед придбанням будь-якого крісла