У китайському місті Ченду 13 січня відбулася презентація прототипу високошвидкісного поїзда на магнітній подушці (maglev), що використовує технологію HTS (високотемпературні надпровідники). Того ж дня було запущено 165-метрову лінію для випробувань нового поїзда.
Під час випробувань прототип уже показав швидкість 620 км/год, однак експерти зазначають, що технологія HTS дає змогу розробляти поїзди, які здатні досягти швидкості 1000 км/год.

Представлений прототип став результатом співпраці вчених із Південно-західного університету Цзяотун із компаніями China Railway Group і CRRC Corporation. Загальні інвестиції в проєкт склали 60 млн юанів ($9,3 млн).
Перша комерційна система магнітної підвіски в Китаї була запущена 2003 року в Шанхаї. 30-кілометрова ділянка між центром міста й міським аеропортом Пудун збудована за німецькою технологією електромагнітної підвіски (EMS).
Контекст. Китай є світовим лідером у будівництві високошвидкісних залізниць. Наприкінці 2020 року в країні налічувалося 37,9 тис. км високошвидкісних залізничних ліній.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки