Українська мережа кінотеатрів «Планета кіно» почала тестові продажі попкорну власної торгової марки Pumpidup у магазинах АТБ.
«Ми нарешті зайшли в АТБ із нашим попкорном Pumpidup із 2 смаками: сир і сметана — зелень. Було важко пробитися, ми почали спроби зайти в мережу ще у 2019 році», – повідомив Дмитро Деркач, співвласник «Планети кіно» та бренду Pumpidup.
Він звернувся до поціновувачів попкорну з проханням допомогти бренду закріпитися на полицях АТБ і купити хрумкий продукт.
Pumpidup уже продається в мережах «Сільпо«, «Фора», Novus, Metro, WineTime, «Таврія-В» та інших.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Читайте також
ТОП-5 Новин