Facebook Pixel

«Планета кіно» почала продажі власного попкорну в мережі АТБ

Українська мережа кінотеатрів «Планета кіно» почала тестові продажі попкорну власної торгової марки Pumpidup у магазинах АТБ.

Quote«Ми нарешті зайшли в АТБ із нашим попкорном Pumpidup із 2 смаками: сир і сметана — зелень. Було важко пробитися, ми почали спроби зайти в мережу ще у 2019 році», – повідомив Дмитро Деркач, співвласник «Планети кіно» та бренду Pumpidup.

Він звернувся до поціновувачів попкорну з проханням допомогти бренду закріпитися на полицях АТБ і купити хрумкий продукт.

Pumpidup уже продається в мережах «Сільпо«, «Фора», Novus, Metro, WineTime, «Таврія-В» та інших.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉