Facebook Pixel

Pepsi представила в Україні оновлений брендинг

Автор
Фото надане партнером

Фото надане партнером

Pepsi презентувала в Україні новий фірмовий стиль бренду — значне оновлення, яке відбулося вперше за останні 14 років. Ця трансформація, узгоджена з глобальною кампанією, що охоплює понад 120 країн світу, вже привертає увагу до продукції компанії на полицях магазинів, що яскраво виділяється у новій, сміливій ідентичності.

Оновлений логотип демонструє вражаюче поєднання електричного синього та чорного кольорів, що символізує сміливий стрибок у майбутнє, водночас відсилаючи до історичного минулого Pepsi. Поєднуючи традиційні елементи з сучасним стилем, новий логотип покликаний зміцнити позиції Pepsi на ринку — з особливим фокусом на Pepsi Zero Sugar, — а також встановити міцніші зв'язки з аудиторією бренду.

І в Україні, й у світі Pepsi — більше ніж просто напій. Це захоплюючий та інноваційний продукт, що додає нотку пригод у повсякденне життя і об'єднує людей. Новий образ бренду підкреслює ці особливості та сприяє локальному розвитку бренду відповідно до глобальної стратегії.

На глобальній арені та в Україні Pepsi виходить за рамки простого напою, уособлюючи в собі інноваційність, динаміку та яскраві враження, що їх можна знайти в кожному дні. Pepsi — це смак пригод і налагодження зв'язків через спільні інтереси. Новий візуальний стиль підкреслює ці якості, сприяючи локальному розвитку бренду в руслі глобальної стратегії.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉

Матеріали, розміщені в рубриці «Новини компаній», є прес-релізами. Редакція не несе відповідальності за зміст розміщених в цій рубриці матеріалів.