Фото: УНИАН
Напередодні Нью-Йоркської кліматичної конференції медіапростір переповнюють новини про екологічні ініціативи. Німеччина збирається відмовитися від вугілля слідом за Великобританією та Канадою. А транснаціональні компанії повідомляють про плани припинити викидати в атмосферу вуглець. Схоже, звістки про танення льодовиків, пожежі в Росії та в Бразилії все ж таки вплинули на представників великого бізнесу.
Новини коротко
Німеччина відмовляється від вугілля. У неділю країна приєдналася до альянсу Powering Past Coal. Його в 2017 році заснували Великобританія та Канада. Зараз до складу об'єднання входить понад 50 країн та 30 компаній. Всі вони зобов'язалися припинити будівництво електростанцій, що використовують вугілля, а також відмовитися від його використання для вироблення електроенергії. Учасники зобов'язуються узгоджувати свою кліматичну політику з цілями, записаними в Паризькій кліматичій угоді. Раніше Німеччина заявила, що відмовляється від ядерної енергетики. Заяву про відмову від вугілля представники ФРН повинні зробити на Кліматичній конференції в Нью-Йорку, яка розпочне свою роботу 23 вересня.
Найбільші світові компанії припинять емісію вуглецю. Ряд транснаціональних гігантів заявили, що скоротять його викиди до «чистого нуля». Серед них – швейцарська харчова компанія Nestle, французький виробник будматеріалів Saint-Gobein та косметична компанія L'oreal. Всі вони входять до складу коаліції майже 90 великих компаній, які зобов'язуються знизити обсяг парникових викидів. Десятки з них приєдналися до цієї ініціативи за останні кілька місяців. Генеральний секретар ООН Антоніо Гутериш заявив про необхідність приєднання до цього руху й інших представників бізнесу – щоб дати чіткий сигнал про те, що стан справ на світових ринках змінюється.
Дві європейські авіакомпанії припиняють польоти в Україну. Бельгійська Brussels Airlines виконає свій останній рейс за маршрутом Київ – Брюссель 17 листопада, а British Airways – 3 жовтня. Відхід з українського ринку авіаперевізники пояснюють економічними причинами. Водночас конкуренти класичних європейських операторів, зокрема, лоукости, продовжать здійснювати рейси між цими країнами. Детальніше про це читайте тут.
Компанія «Нібулон» ввела в експлуатацію свій найбільший корабель. Самохідне судно класу «ріка-море» Nibulon Max побудовано компанією «Нібулон» на власній верфі. Воно є не тільки найбільшим у флоті компанії, але й з-поміж побудованих за роки незалежності України. Воно відноситься до категорії «самохідний перевантажувач» і призначене для перевезення зернових вантажів, а також для виконання вантажно-розвантажувальних робіт на відкритому рейді. Більше інформації ви знайдете тут.
Google вкладе у свої європейські дата-центри ще $3,3 мільярда. Інвестиційний план передбачає додаткові 600 млн євро інвестицій в дата-центр Hamina у Фінляндії, унаслідок чого загальний обсяг інвестицій в нього складе 2 млрд євро.