Facebook Pixel

Nestle з KitKat розчарували постачальників какао

Компанія Nestle оголосила, що її фабрики KitKat у Великій Британії та Ірландії припиняють схему закупівель какао через організацію «Справедлива торгівля» (Fairtrade Foundation). Такий крок Nestle викликав великий резонанс.

Як пише Independent, унаслідок такого рішення близько 27 тис. фермерів у Кот-д'Івуарі та Гані, які вирощують какао-боби, недоотримають по 1,6 млн фунтів щорічних страхових премій. Саме такі виплати ім забезпечувала Fairtrade.

Згідно з рішенням Nestle, з жовтня 2020 року какао для KitKat закуповуватиметься на тих самих фремах, але за іншою схемою — через організацію Rainforest Alliance.

Nestle співпрацювала зі «Справедливою торгівлею» упродовж 10 років.

«Справедлива торгівля» встановлювала мінімальну ціну на тонну какао бобів приблизно на рівні 1,9 тис. фунтів. Крім того, фермери мали можливість отримати більше грошей за продукт, якщо ціна на ринку була вищою за встановлену фермерами. Також «Справедлива торгівля» платила приблизно 190 фунтів за кожну тонну бобів, що давало змогу витрачати кошти на громадські проєкти — тобто на благодійність.

Відтепер Nestle платитиме 47,8 фунтів премії за тонну. Таку ціну встановив Rainforest Alliance. Якщо порівняти з минулорічним показником, то фермери втратять майже по 1,6 млн фунтів на рік.

У Nestle заявили, що цього сезону доведеться заплатити за какао більше, ніж у попередні роки. Адже компанія заплатить 2,2 млн фунтів «різниці в доходах», яку встановили уряди Кот-д'Івуару і Гани.

«Справедлива торгівля» (Fairtrade) — громадський рух, що відстоює справедливі стандарти міжнародного трудового, екологічного та соціального регулювання. Зокрема, цей рух звертає особливу увагу на експорт товарів із країн, які тільки почали розвиватися, до вже розвинених країн.

Rainforest Alliance (RA) — неурядова організація, метою роботи якої є збереження біорізноманіття та забезпечення стійких умов життя за допомогою перетворення практики ведення сільського господарства, практики ведення бізнесу, а також зміни споживчої культури.

Контекст. Швейцарська компанія Nestle використовує для пакування своєї продукції пластик, придатний для переробки, і витратить на це до 2 млрд швейцарських франків.

Подякувати 🎉