Рішення Національної комісії з держрегулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) про штучне заниження тарифів на транспортування газу, а також критичні недоліки кодексу газотранспортної системи негативно відображаються на фінансовій стабільності оператора газотранспортної системи «Укртрансгаз».
Про це повідомила прес-служба «Нафтогазу».
Оператор ГТС зазнав обмеження інвестиційних витрат, а також не здатен самостійно закуповувати газ. Він накопичив 4 млрд грн боргу перед постачальниками та «Нафтогазом», стверджує газовий монополіст.
«Укртрансгаз» може стати банкрутом у результаті дій регулятора, наголошує голова правління «Нафтогазу» Андрій Коболєв. За його словами, ситуація стала критичною, і компанія більше не може фінансово підтримувати «Укртрансгаз» через дефіцит обігових коштів.
Контекст
У листопаді 2018 року «Укртрансгаз» виступив проти «тимчасових» тарифів на транзит газу, оскільки вони зменшували дохід оператора на 20 млрд грн, або на 40%. НКРЕКП не врахував аргументи «Укртрансгазу».
Пропозиції оператора про зміни, подані у лютому 2019 року, досі не розглянули.
Крім того, «Укртрансгаз» та «Нафтогаз» повідомляли НКРЕКП, що облгази не розраховуються за газ, без контракту відібраний ними із газотранспортної системи, йдеться у повідомленні.
У разі припинення роботи ГТС Державна служба з надзвичайних ситуацій (ДСНС) прогнозує надзвичайну ситуацію техногенного характеру державного рівня.
«Нафтогаз» та «Укртрансгаз» спільно з РНБО розробляють заходи для стабілізації роботи останнього. Однак досягнути бажаного результату не вдасться без співпраці з НКРЕКП.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також