
Мітинг під КМДА 13 травня. Фото: ubr.ua

Працівники метро і наземного транспорту протестують під КМДА. Фото: ubr.ua

Мітинг працівників транспорту. Фото: ubr.ua

У метро і наземному транспорті можуть підняти тариф. Фото: ubr.ua

Мітинг Київпастрансу та Київського метрополітену. Фото: ubr.ua

Мітинг працівників транспортної галузі 13 травня. Фото: ubr.ua

Акція протесту транспортників 13 травня під КМДА. Фото: 44.ua

Працівники транспорту вимагають підвищити тарифи. Фото:44.ua








Профспілки Київського метрополітену та «Київпастрансу» звернулися до мера Києва та Київради з проханням підвищити вартість проїзду в підземному транспорті до 21 грн. Вартість наземного транспорту має зрости до 25 грн і до 78,9 грн за проїзд міською електричкою. Також під будівлею КМДА проходить масова акція протесту перевізників із вимогою підвищення цін.
Замість підвищення плати за проїзд КМДА може підтримати метрополітен коштами в розмірі 1,5 млрд грн. Про це йдеться в повідомленні, що опубліковане на сторінці Київського метрополітену у Facebook.








Причиною такого звернення стали збитки в розмірі 1,1 млрд грн у 2020 році. Водночас у 2021-му очікуються збитки 3,4 млрд грн. Крім того, частину працівників метро переведуть на скорочений робочий тиждень, також їм скоротять зарплату.
Планове економічне обґрунтування перевезення одного пасажира передбачає 20 грн, а економічно обґрунтована вартість — 21 грн.
Водночас у «Київпастрансі» зазначили, що собівартість перевезення одного пасажира наземним транспортом складає 20,5 грн, а міською електричкою — 71,72 грн. Економічно обґрунтована вартість перевезення — 25,18 грн і 78,9 грн відповідно.
Працівники метро та «Київпастрансу» також вийшли на масову акцію протесту. Вони вимагають підвищити тарифи на перевезення в громадському транспорті до економічно обґрунтованого рівня.
Учасники мітингу тримають плакати з написами: «Наведіть лад у цінах на проїзд», «Чесні тарифи — безпечний проїзд», «Врятуйте транспортну систему», «Краще стояти, ніж так їздити» та іншими.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки