Лінія підтримки Veteran Hub відновлює роботу після призупинення фінансування США
26 січня Veteran Hub повідомив, що закриває лінію підтримки через зупинку фінансування USAID. Однак вже з 1 лютого консультації поновляться через донат від компанії Holywater, котра є частиною екосистеми Genesis.
Про це йдеться в пресрелізі Veteran Hub, який отримав The Page.
Що відомо про відновлення роботи лінії підтримки Veteran Hub
«Ветерани, ветеранки та їхні близькі знову можуть отримувати юридичну й психологічну підтримку на лінії підтримки Veteran Hub. Відновити роботу лінії підтримки після призупинки фінансування програм міжнародної допомоги США вдалося завдяки Holywater», — вказано в повідомлені.
Медіакомпанія Holywater перерахувала на проєкт 1 млн грн, що забезпечить функціонування лінії підтримки протягом місяця.
Що відомо про лінію підтримки Veteran Hub
Veteran Hub пояснив, що лінія підтримки — це національна телефонна лінія, яка надає безоплатні послуги ветеранам, ветеранкам, родинам і близьким військових телефоном і онлайн.
Щомісяця фахівці опрацьовують понад 1300 звернень, а з початку повномасштабного вторгнення на лінію підтримки звернулися більш ніж 29,5 тис. разів.
Водночас протягом 4 днів вимушеної зупинки на лінії зафіксували щонайменше 240 запитів, котрі залишилися без відповіді.
Які послуги можна отримати на лінії підтримки Veteran Hub
Ветерани і ветеранки, а також їхні родичі й близькі можуть отримати такі послуги на лінії:
- Юридична підтримка: консультації з оформлення документів, статусів, виплат, проходження ВЛК та інших правових питань.
- Психологічна підтримка: первинні та кризові консультації. Психологи працюють з гострими стресовими станами, тривожністю і депресією. Підтримають під час горювання.
- Пошук покликання: супровід в пошуку роботи, перекваліфікації, можливостей для навчання або грантів на відкриття власної справи.