Facebook Pixel

Камишін: треба стати прозорішими та зрозумілішими для всіх

Тиждень тому The Page встигло поставити Олександру Камишіну три питання. «Ми маємо стати більш транспарентними», — відповів він тоді. Інші питання залишили на заплановане інтерв'ю.

The Page: Чи домовлятиметься «Укрзалізниця» про додаткову підтримку від міжнародних партнерів?

Сьогодні єдине джерело фінансування як для країни, так і для «Укрзалізниці» – підтримка міжнародних партнерів. Нам треба чесно це визнати й стати більш транспарентними та зрозумілішими для них. Фінплан на цей рік повністю покрито, нам вистачає грошей, які ми отримали. Звісно, ми будемо шукати фінансування під проєкти наступного року.

The Page: Як на фінпоказники компанії вплинуло закрите над Україною небо та блокування окупантами морських портів?

А як на фінпоказники компанії вплинуло те, що ми від початку повномасштабного вторгнення перевезли безплатно чотири мільйони людей?

А скільки мав би коштувати квиток у перші дні війни? Стільки, скільки коштує? Чи в 5 або в 10 разів дорожче? А скільки коштувало життя людини? Це дуже складне питання.

Ми виконали своє завдання: вивезли всіх, хто хотів виїхати, — дорослих, дітей, 120 тис. домашніх тварин.

The Page: Коли особисто ви очікуєте запуск поїздів Київ – Донецьк і Київ – Сімферополь?

У нас є правило: тільки-но ЗСУ відвойовують територію, ми одразу відновлюємо туди сполучення. Це було завдання від президента Зеленського та віцепрем’єра Кубракова. Ми повернулися в усі звільнені від окупації міста. Спочатку танки — потім залізниця.

Контекст. 21 лютого «Укрзалізниця» анонсувала трирічну програму українізації та декомунізації назв усіх залізничних об’єктів — від вокзалів до кілометрових позначок. Камишін пообіцяв, що з 1 березня українці зможуть проголосувати в «Дії» за нові назви для Південної та Південно-Західної залізниць.

Саме тоді він повідомив журналістам, що до кінця 2023 року «Укрзалізниця» планує створити окрему компанію-перевізника для Європи. «Ми маємо будувати європейського перевізника й у пасажирських перевезеннях, й у вантажних. УЗ може бути ефективною», — сказав Олександр Камишін.

Подякувати 🎉