Шведський онлайн-магазин вживаних речей Sellpy, який належить ритейлеру H & M, відкриває свої магазини ще в 20 країнах Європи. Таким чином, він буде присутній в 24 європейських державах.
Як пише агентство Reuters, Sellpy передбачає, що попит на екологічну моду зростатиме, оскільки секонд-хенд був одним із найбільш швидкозростаючих сегментів ринку фешн-індустрії.
«Весь одяг, який куплений уживаним, економить ресурси нашої планети. Попит на наших нових ринках швидко зростає», — сказав керівник відділу експансії Густав Вессман.
Так, компанія займається всім процесом продажів, починаючи з забору товарів із дому продавців, закінчуючи фотографуванням, продажем і доставкою.
Вперше Sellpy запустили в Швеції в 2014 році. За весь час роботи платформа продала понад дев'ять мільйонів предметів одягу. H&M уперше придбала частку в компанії 2015-го (зараз вона володіє близько 70% компанії). Відтоді ритейлер інвестував у Sellpy $24,38 млн.
Контекст. Раніше H&M планував відкрити перший магазин в Україні за межами Києва, а саме в Харкові в ТРЦ Nikolsky.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Вітальність у бізнесі: як ШІ оцінює енергію співробітників та чим це корисно компаніям?
Безперервне навчання. Як та чому освіта впливає на якість реабілітації військових
Боротьба з топкорупцією в Україні: результати перших 5 років роботи вищого антикорупційного суду