Google оголосила про започаткування ініціативи, націленої на боротьбу з фейками про українських біженців. Вона стартує наступного тижня в низці європейських країн, з-поміж яких Польща, Чехія та Словаччина, і триватиме місяць, пише Reuters.
«Дочка» техногіганта спільно з кембриджськими психологами створили 90-секундні ролики, які мають стати «щепленням» для людей проти дезінформації в мережі. Їхня мета – навчити людей відрізняти маніпулятивні матеріали від справжніх, а також підвищити їхню стійкість до фейкових наративів. Ролики буде розміщено на YouTube, Twitter, TikTok і Facebook.
«Якщо ви скажете людям, що є правдою, а що брехнею, багато людей заперечуватимуть... але те, що ви можете передбачити, — це методи, які буде використано для поширення дезінформації, як у разі з українською кризою», — сказав Джон Розенбек, провідний автор звіту про дослідження, яке стоїть за цією кампанією.
Польщу компанія обрала з огляду на те, що туди виїхала найбільша кількість біженців з України, а Чехія та Словаччина «можуть бути корисними лідерами для решти Європи».
Контекст. В ООН підрахували, що з 24 лютого 2022 року, коли росія розв’язала велику війну в Україні, майже третина 44-мільйонного населення нашої країни була змушена залишити свої домівки. В Організації назвали це найбільшою міграційною кризою із часу закінчення Другої світової війни.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!