Іспанський кур'єрський сервіс Glovo залучив 150 мільйонів євро інвестицій, щоб збільшити кількість співробітників і розширити присутність на міжнародному ринку.
Оцінка вартості проєкту піднялася до позначки $1 млрд, і тепер Glovo долучився до європейських компаній-єдинорогів. Це вже другий іспанський стартап з подібним статусом передає CNBC.
За словами співзасновника та генерального директора Оскара П'єра, нові інвестиції використовують, щоб збільшити кількість співробітників Glovo. Мета – до середини 2020 року найняти 300 нових інженерів і розробників.
Читайте також: Іспанський співвласник Glovo Саша Мішо: «Україна для нас – один з ключових ринків»
Барселонська фірма хоче використовувати додатковий капітал для розширення виходу на нові території після появи на польському ринку.
Оскар П'єр також розповів, що, крім доставки їжі, Glovo продає фармацевтичні препарати і має категорію «що завгодно», де користувачі можуть отримати будь-який товар.
Контекст. Сервіс Glovo було засновано в Іспанії в 2015 році, і за чотири роки він запрацював у 26 країнах Європи, Південної Америки та Африки. В Україні Glovo запустився в жовтні 2018 року і вже працює в 13 містах.
Термін «компанії-єдинороги» ввели відносно недавно – для компаній-стартапів, чия капіталізація за короткий період перевищила $1 млрд.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також