Facebook Pixel

Мережа EVA відкриває салони краси у своїх магазинах

Автор
Зображення надане партнером

Зображення надане партнером

Наприкінці квітня 2024 року найбільша українська мережа дрогері-магазинів EVA відкрила свій перший салон краси під назвою Beauty Salon by EVA. Салон працює на базі магазину нового формату EVA BEAUTY, який відкрився у ТЦ Respublika Park у Києві в грудні минулого року.

Салон займає площу 26 м² і має зони для догляду за волоссям та косметологічні процедури. В перукарській зоні можуть одночасно обслуговувати до двох людей. Послуги включають жіночі, чоловічі та дитячі стрижки, фарбування, укладання і догляд за волоссям. Використовуються засоби від партнера L`Oreal Professionnel, а також техніка SteamPod та Dyson, яку можна купити в EVA BEAUTY.

Магазин EVA BEAUTY є офіційним дистриб’ютором SteamPod та Dyson і першим в Україні роздрібним магазином, що продає засоби L`Oreal Professionnel та Matrix.

QuoteАндрій Федоряка, комерційний директор L'Oreal Professionnel, зазначив: «Для нас важливо розвивати професійний сегмент і знайомити українців з нашими продуктами. Відкриття EVA BEAUTY – це перший досвід продажу професійних засобів догляду за волоссям у преміум-магазині».

Перукарські послуги в Beauty Salon by EVA доступні за попереднім записом. Базові косметологічні процедури можна отримати як бонус за покупки. Також будуть проводитися навчання з догляду за шкірою і волоссям.

QuoteВасилина Петлицька, директорка EVA BEAUTY, розповіла: «Ми хочемо допомогти клієнтам перейти на професійні та преміальні засоби. Тому ми надаємо можливість тестувати косметику і техніку для укладок».

Інвестиції у відкриття Beauty Salon by EVA склали близько $44 тис., а загальні інвестиції у відкриття магазину EVA BEAUTY – 15,5 млн грн. Середній чек клієнта EVA BEAUTY на 173% більший, ніж у звичайному магазині EVA. Найпопулярніші товари – декоративна косметика, яка становить 25% від загальних продажів.

Окремою частиною магазину EVA BEAUTY є зона парфумерії, де представлені як відомі, так і нішеві бренди. Створюючи зону парфумерії, команда звернулась до професійних парфумерів, аби вони допомогли правильно організувати простір, щоб ніщо не заважало тестувати та обирати найкращий аромат для себе.

Крім цього, за допомогою спеціального планшета клієнт може зазначити, які аромати йому подобаються, як часто і в яку пору року він бажає ними користуватися, і за результатами цього короткого опитування назви парфумів що відповідають обраним параметрам, прийдуть на електронну пошту. Категорія «Парфумерія» становить 20% продажу в EVA BEAUTY.

76% продажів припадає на учасників дисконтної програми лояльності EVA BEAUTY. Конверсія (відсоток покупців від загальної кількості відвідувачів) становить 35%, але реально вона може бути близько 60%, оскільки часто покупки здійснює один з членів родини.

В липні планується відкриття ще одного EVA BEAUTY з салоном у Львові. Подальший розвиток формату залежить від наявності місць у великих торгових центрах.

Подякувати 🎉

Матеріали, розміщені в рубриці «Новини компаній», є прес-релізами. Редакція не несе відповідальності за зміст розміщених в цій рубриці матеріалів.