Facebook Pixel

Естонія і Фінляндія побудують залізничний тунель між Гельсінкі і Таллінном

Міністр економіки Естонії Тааві Аас і міністр транспорту Фінляндії Тімо Харакка підписали меморандум про співпрацю в транспорті, яке включає зведення залізничного тунелю Таллінн-Гельсінкі під Фінською затокою.

Це буде найдовший підводний залізничний тунель у світі протяжністю підводної частини 103 км вартістю 20 млрд євро.

«Для Естонії та Фінляндії, м'яко кажучи, складно реалізувати цей проект на свої гроші, тому ми хочемо залучити співфінансування Європейського Союзу та серйозно розглядаємо можливість залучення в проект приватного сектора», — сказав під час підписання меморандуму Аас.

Для прокладки шляхопроводу передбачено будівництво двох штучних островів з шахтами вентиляції та аварійними виходами.

534x300-cmsv2-d035cf53-5633-5f83-bbca-b266f12d1e3f-5595892jpg-534300-google-chrome.jpg

Планується, що будівництво тунелю займе близько 15 років. Поїзди рухатимуться по ньому зі швидкістю до 200 км/ч. Час у дорозі від Гельсінкі до Таллінна складе 30 хвилин.

Меморандум також передбачає будівництво швидкісної залізничної магістралі Rail Baltic в рамках транс'європейської транспортної мережі та коридору Північне море-Балтика.

Перед початком проектування тунелю сторони вивчать економічну і екологічну складову проекту.

Меморандум діє до 2030 року. Якщо жодна із сторін не вирішить вийти з проекту, меморандум буде автоматично продовжений ще на десять років.

Довідка. Через тунель будуть здійснюватися як пасажирські та вантажні перевезення.

За проектом, тунелем будуть користуватися близько 12 млн пасажирів на рік, ще 11 млн пасажирів продовжать подорожувати по морю. В результаті загальна кількість пасажирів досягне 23 млн в 2050 році. Сьогодні між двома країнами подорожують близько 9 млн пасажирів на рік.

Як очікується, поїзди рухатимуться в години пік зі швидкістю 200 км/год по 20-хвилинному графіку. По тунелю буде проходити в середньому до 30 пасажирських і вантажних складів в день з середньою швидкістю 120-160 км/год.

Подякувати 🎉