Хмари – віртуальна інфраструктура з програмним забезпеченням, яка використовується для віддаленої роботи з великими обсягами даних та процесами, що потребують потужності обладнання. Підтримка працездатності системи – відповідальність провайдера. Через свої переваги хмарні послуги мають надзвичайний попит.
Одна з головних відмінностей хмарної інфраструктури від локальної полягає в гнучкості. Наприклад, якщо необхідно провести складні процеси, то можна тимчасово залучити додаткові потужності. Локальну інфраструктуру потрібно постійно вдосконалювати та модернізувати.
В чому хмара краща за локальний сервер
Здавалося б, набагато зручніше мати все під рукою: залізо та програмне забезпечення. Проте розміщення такого обладнання вимагає наступних витрат:
- утримання персоналу та оплата навчання;
- самостійна підтримка працездатності обладнання (ремонт);
- модернізація електроніки;
- покупка чи оренда приміщення для розміщення заліза;
- організація альтернативних способів енергозабезпечення;
- оновлення програмного забезпечення.
Якщо підрахувати всі витрати, то виявляється, що вони досить суттєві.
Які переваги надають хмари
Варто дізнатися, що дає використання хмарних послуг. Насамперед, переваги наступні:
- цілодобова доступність незалежно від часу доби та місцеперебування;
- універсальність – доступ можливий з будь-якого пристрою (ноутбук, смартфон, ПК, планшет);
- мобільність – співробітники компанії можуть виконувати свої завдання, навіть перебуваючи в інших країнах;
- економічність – менше співробітників з обслуговування, ремонту, охолодження серверів тощо;
- гнучкість – є можливість збільшувати чи зменшувати обчислювальні потужності;
- найкраще обладнання – провайдери зацікавлені у збільшенні клієнтів, тому пропонують найсучаснішу електроніку;
- надійність – практично нульова відмовостійкість (протягом року можливий простій всього в 3-4 години).
Крім вищевказаних переваг, варто врахувати й часові витрати при використанні локальної інфраструктури. Наприклад, кожне зламання, програмний збій вимагає годин для усунення проблем. Все це обернеться витратами, адже якщо інтернет-магазин не буде працювати, покупець просто вибере інший.
При використанні хмарних сервісів такі випадки практично не виникають. Відомі провайдери гарантують, що доступ до керування бізнесом складає 99,95%. Навіть якщо й проводяться якісь роботи на стороні сервера, то вони проходять без шкоди для клієнта. Таким чином, найкращий варіант для бізнесу – перехід до використання сучасних технологій та хмар.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Матеріали, розміщені в рубриці «Новини компаній», є прес-релізами. Редакція не несе відповідальності за зміст розміщених в цій рубриці матеріалів.
Читайте також