Facebook Pixel

Куряча сенсація: чим особливий новий бренд «Супер Філео»?

Автор
Фото МХП

Фото МХП

У березні в Україні з’явився новий бренд курятини «Супер Філео» від «Наша Ряба». Що це і з чим його їдять – розберемо далі.

У всього є найкраща частина – в улюбленій пісні, фільмі, улюблене місце вдома тощо.

Quote«Раніше було складно сказати, чи є у курки найкраща частина: комусь подобалось філе, комусь гомілки, комусь стегно. Але тепер, коли зі стегна дістали кістку, стало зрозуміло, що найкраща частина курки – це філе стегна. І ім’я йому – «Супер Філео», каже креативний директор кулінарного напряму МХП Алік Мкртчян.

«Супер Філео» – це наша улюблена частина Ряби.

Фото МХП

Фото МХП

Quote"Ми створили новий бренд спеціально під філе стегна, адже вважаємо цю частину курки найкращою. І від себе можу сказати, що філе стегна – найкрутіше за усіма характеристиками: соковите, ніжне, зручне для приготування і універсальне. Надалі плануємо розвивати продукти з філе стегна у категоріях «готове до готування» та «готове до вживання». Будуть і нові сирі продукти, і мариновані, і готові до вживання. Маємо амбітні плани, будемо підтримувати, розвиватися і дивувати, адже «Супер Філео» — це сміливий, сучасний і соціально відповідальний бренд», – зазначає Валерій Бондарь, радник голови правління МХП з питань маркетингу.

«Супер Філео» – це сміливий, яскравий бренд, який не боїться заявити про себе. Улюблена частина Ряби, обрамлена у сучасний дизайн із унікальним фіолетовим кольором пакування. Пройти повз такий продукт – майже неможливо.

Quote«Традиційно вважалося, що філе грудки – це «курячий топ». Але ми провели дослідження з-поміж споживачів курятини і з’ясували, що саме філе стегна – найсоковитіша та найніжніша частина. Його люблять за універсальність та зручність у приготуванні. Окрім того, філе стегна – це червоне м'ясо, що містить більшу кількість поживних речовин, ніж звичне філе. Що стосується іміджу нашого бренду – то ми амбітні, яскраві і навіть трохи зухвалі. У «Супер Філео» є своя впізнавана «мова», фірмовий фіолетовий колір і комунікація, яка говорить сама за себе. Вірю, що кожен любитель курочки зможе оцінити переваги «Супер Філео», – розповідає керівниця групи розвитку проєктів МХП Олена Гайдак.

Лінійка бренду складається з таких продуктів: м'ясо стегна, філе стегна, а також медальйони з філе стегна. Із часом асортимент буде доповнюватися новими супер-продуктами.

Придбати продукцію «Супер Філео» можна у таких мережах: NOVUS, Сільпо, Fozzy, АТБ, Auchan, METRO, Ідеал, Класс, Копійка, ULTRAMARKET, МегаМаркет, Рост тощо.

Подякувати 🎉

Матеріали, розміщені в рубриці «Новини компаній», є прес-релізами. Редакція не несе відповідальності за зміст розміщених в цій рубриці матеріалів.