Онлайн: Auchan закриває магазини в Запоріжжі та Кривому Розі та змінює формат роботи з 3 березня 2024 | фото: з відкритих джерел
«Ашан Україна» закриває магазини в Запоріжжі та Кривому Розі з 3 березня 2024 року через закінчення договору оренди і переходить в роботу формату онлайн.
Про йдеться у повідомленні пресслужби.
На початку 2022 року компанія «Auchan Україна» вже анонсувала, що закриває гіпермаркети в Запоріжжі та Кривому Розі. Проте після повномасштабного вторгнення росії «Auchan Україна» та Arricano домовились про продовження оренди, щоб надати мешканцям доступ до продуктів харчування та інших товарів.
Компанія зазначила, що клієнти міст Запоріжжя та Кривий Ріг почали надавати перевагу онлайн-замовленням, а електронна комерція дозволяє здійснювати закупівлі з безпечного місця. Оскільки безпека співробітників та клієнтів це першочерговий пріоритет.
«Магазини «Auchan Україна» в Запоріжжі та Кривому Розі закриються, але онлайн ми відкриті завжди, продовжимо працювати як інтернет-магазин. Наша мета — продовжувати соціальну місію і дбати про людей, супроводжувати у релокації своїх співробітників, створювати нові робочі місця та підтримувати продовольчу безпеку країни через захист купівельної спроможності», – Марта Труш, CEO Auchan Україна.
Вона заявила, що у 2024-му компанія планує відкривати нові об'єкти, розвиватися в різних форматах та каналах продажу. Також «Auchan Україна» продовжує сплачувати податки, щоб забезпечити сталий розвиток економіки країни.
«Auchan Україна» продовжить співпрацю з В2В партнерами у Запоріжжі та Кривому Розі, і надалі підтримуватиме всі соціальні та благодійні ініціативи, які були започатковані гіпермаркетами в цих містах за 14 років роботи, включаючи нові проєкти, запущені під час повномасштабного вторгнення», – йдеться у повідомленні.
Що відомо про благодійну допомогу «Auchan Україна»
З моменту повномасштабного вторгнення благодійна допомога «Auchan Україна» склала понад 60 млн грн.
З них понад 49 млн грн на допомогу населенню, медичним закладам і захисникам та 11 мільйонів через БФ «Auchan з тобою» на допомогу співробітникам та їхнім сім'ям, які постраждали під час війни.
Також співробітники компанії впроваджують проєкт, в рамках якого вже приготували понад 340 тис. благодійних обідів для вимушених переселенців та постраждалих від війни.
Раніше The Page НАЗК внесло Auchan до переліку міжнародних спонсорів війни. Підставою стало те, що компанія відмовилася від бойкоту держави-терориста і не закрила свій бізнес у рф.
Окрім цього, від початку повномасштабного вторгнення російська дочірня компанія французького «Ашану» постачала товари російським військовим на окупованих українських територіях під виглядом «гуманітарної допомоги», а також допомагала з виконанням мобілізаційних заходів у рф.