Китайський онлайн-ритейлер Alibaba протестує ігровий потенціал метавсесвіту, для чого зареєстрував у Пекіні дочірнє підприємство Yuanjing Shengsheng.
Про це повідомляє корпоративне видання ритейлера — газета South China Morning Post.
Yuanjing Shengsheng створено для розроблення програмного забезпечення та надання суміжних послуг у майбутньому.
Воно перебуває в 100% володінні інвестиційного підрозділу Alibaba. Статутний капітал підприємства становив 10 млн юанів ($1,6 млн).
Створення нового підрозділу вказує на те, що Alibaba починає перехід у метавсесвіт, а також загальний імерсивний тривимірний віртуальний простір.
Інтерес корпорацій до метавсесвітів великий, адже люди тут можуть взаємодіяти й торгувати, і цей крок відбувається попри пильнішу увагу Пекіна до ігрового сектору торік.
Alibaba йде слідом за іншими китайськими технологічними гігантами, включно з Tencent Holdings, NetEase і Baidu, які також почали вивчати метавсесвіти.
«Цей крок відображає стратегію Alibaba щодо метавсесвіту. Це спроба використовувати свої переваги та технологію хмарних обчислень для створення необхідної інфраструктури для метавсесвіту», — сказав Ченью Цуй, старший аналітик з ігрових досліджень лондонської консалтингової компанії Omdia.
Раніше орієнтований на хмарний геймінг підрозділ Alibaba запустив бренд ігрової платформи з аналогічною назвою. Через цю структуру корпорація готова пропонувати розробникам ігор безоплатні обчислювальні ресурси під малі та середні проєкти.
За даними 8btc, концепцією метавсесвіту зацікавився й інший китайський бігтех — Huawei. Компанія зареєструвала торговий знак 元OS (ієрогліф 元 можна перекласти як «мета»).