Nintendo Co. зробила вражаючий старт продажів своєї нової консолі Switch 2 – за перші чотири дні було продано понад 3,5 мільйона пристроїв. Це стало рекордом для компанії, яка випустила свою першу нову консоль за вісім років. Такі цифри вселяють оптимізм у плани Nintendo – компанія розраховує продати 15 мільйонів Switch 2 до березня наступного року. Про це пише Вloomberg.
Запуск Switch 2 викликав справжній ажіотаж по всьому світу: від Токіо до Сан-Франциско геймери годинами вишиковувалися в черги, щоб стати власниками однієї з найочікуваніших новинок року. Ця модель продовжує традиції оригінальної Switch, яка отримала визнання завдяки гібридному дизайну – можливість грати вдома на великому екрані та брати консоль із собою.
Для ігрової промисловості вихід Switch 2 став значною подією. В умовах маржі, що скорочується, і зростання витрат на розробку нових ігор нова консоль Nintendo може вдихнути нове життя в ринок і стати серйозним конкурентом домінуючим іграм з підписками і живим сервісом.
Однак на шляху до успіху у компанії вже виникли складнощі – попит на Switch 2 виявився набагато вищим за пропозицію. Президент Nintendo Шунтаро Фурукава публічно вибачився перед покупцями, які не змогли купити консоль у лотереях. Компанія вже закликала партнерів збільшити виробництво, а також домовилася з японськими онлайн-майданчиками, такими як Rakuten та Mercari, щоб протистояти перепродажам та спекуляціям на дефіциті.
Виробництво Switch 2 в основному зосереджене у Китаї у таких партнерів, як Foxconn Technology Group. При цьому акції Nintendo на Токійській біржі впали більш ніж на 3% через побоювання з приводу тарифів та можливих перебоїв у постачанні.
Аналітики оцінюють старт Switch 2 як дуже успішний, але попереджають: головне для Nintendo – збільшити виробничі потужності та підтримувати стабільні постачання, щоби не втратити інтерес покупців.
Складнощі із задоволенням попиту і більш висока ціна нової консолі можуть вплинути на динаміку продажів, особливо на тлі світової економічної нестабільності. В інтерв'ю Фурукава також зазначив, що компанія розглядає можливість підвищення ціни Switch 2 у майбутньому, якщо тарифи США продовжать зростати.
Експерти Bloomberg Intelligence попереджають, що Nintendo, а також Sony та Microsoft можуть зіткнутися з додатковими тарифами через свій апаратний бізнес, що може збільшити вартість консолей для покупців у США на 7-8%, а в найгіршому сценарії – до 30%.
Проте Switch 2 вже стала великим успіхом для Nintendo і, на думку фахівців, може зміцнити позиції компанії в індустрії ігор на найближчі роки.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також