Facebook Pixel

Чому важливі для бізнесу п'ять «Греммі» Біллі Айліш

Яна Панюшкіна
редакторка The Page Style
Фото: billieeilish.com

Фото: billieeilish.com

Біллі Айліш

Цього року тріумфатором Греммі стала 18-річна Біллі Айліш. Дівчинка з дивним кольором волосся, одягнена в оверсайз і з піснями, тексти яких дратують дорослих (але водночас звертають на себе увагу) — все, як люблять підлітки. У 16 Біллі потрапила до списку Forbes «30 до 30». Тоді в інтерв'ю вона розповіла, що вирішила робити кар'єру співачки в дитинстві, першу роботу отримала в 11 років (у кінному клубі), сама працює за 100000000 годин на тиждень і не вважає себе мілленіалом. Зараз мотивує шанувальників:

Quote«Якщо я робила музику в своїй кімнаті й отримала Греммі, то й вам все вдасться».

Що ж тут хорошого для бізнесу? А те, що замість примхливого покоління Y (мілленіали) приходить більш зрозуміле покоління Z. Вони ще діти, але у них великі плани на майбутнє та правильні герої зі звичними нам бізнес-моделями. У Києві можна почути історію про програміста. Юне світило найняла велика компанія, щоб той написав програмне забезпечення. Платили $150 тисяч. Ближче до літа хлопець заявив, що робити нічого не буде, у нього відпустка, і він від'їжджає на три місяці. Замовники були в шоці. Обговоривши всі з колегами, вони зрозуміли, що це нормальна ситуація – відпочинок і враження для мілленіалів важливіші за гроші.

Проте з Z таке неможливо. Вони або не візьмуться за роботу, або скасують відпустку, або все ж таки поїдуть, але там не відпочиватимуть, а працюватимуть. У цьому «зети» схожі на пізніх «іксів» (своїх батьків). Дитинство у 80-х, юність в 90-х і становлення в 2000-х — найкраща школа життя. Для покоління Х відмовитися від роботи — нонсенс. Ба більше, у них цих робіт декілька. Своїм дітям «ікси» дають все, чого у них в дитинстві не було, але й вимагають багато. Графік дітей (а це вже покоління Z) розписано за годинами і хвилинами: школа, обов'язкова англійська (бажано плюс ще одна мова), спорт і щось для душі. Інакше, на думку батьків Х, коли виростеш, будеш неконкурентоспроможним.

«Зети» так живуть з пелюшок, і роботою їх не здивуєш. Приклади у них на виду. Це трудоголік Біллі Айліш. Це й наймолодша мільярдерка світу зі списку Forbes, яка заробила гроші самостійно, власниця марки Kylie Cosmetics 22-річна Кайлі Дженнер (вона, до речі, за всіма рейтингами популярності обганяє свою знамениту сестру Кім Кардаш'ян). Це також і 20-річний б'юті-блогер Джеймс Чарльз, який розкрутив себе на YouTube і теж непогано заробляє. У 17 він став обличчям косметики CoverGirl, а зараз створює авторські палетки для Morphe і розмірковує про створення іменної марки.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора