Facebook Pixel

Маркетингові стратегії для скромного бюджету: поради бізнес-консультантки

Існує декілька вдалих маркетингових стратегій, які ефективні навіть для малого бюджету. Про це в колонці для The Page пише Анна Носок, співзасновниця диджитал-агенцій A.A та POTOLOK, маркетинг та бізнес-консультантка.

Найефективніші стратегії для малого бюджету

  • Використання безплатних інструментів. Чимало корисних ресурсів, застосунків та інструментів безплатні та підходять для ефективного маркетингу. «Наприклад, безплатні засоби аналітики допоможуть відстежувати ефективність вашої кампанії, а графічні редактори дозволять створювати професійний контент для соціальних мереж без дизайнерів. Штучний інтелект можна залучити до створення контент-плану чи написання текстів», — розповідає бізнес-консультантка.
  • Бартерна співпраця. При бартерних умовах співпраці компанія чи бренд надає свої послуги або товар в обмін на згадки інфлюенсера в соцмережах. «Це допоможе не тільки залучити нових клієнтів, але й підвищить впізнаваність та репутацію. Щоправда, останнє можливе лише при залученні релевантних інфлюенсерів, які не були вплутані в скандали. Головне — поставити це на потік і регулярно домовлятися про бартер, щоб бачити результати», — пояснює Анна Носок. Працювати по бартеру можна також з іншими компаніями. Наприклад, обмінюватися сертифікатами на подарунки чи знижками для своїх клієнтів, що означає обмін аудиторією та приплив потенційних клієнтів.
  • Професійний нетворкінг. Відвідуйте спеціалізовані конференції та івенти, адже там можна не лише здобути нові знання, а й знайти клієнтів, інвесторів чи майбутніх бізнес-партнерів. «Комунікація онлайн теж важлива, тому підписуйтеся на своїх колег по цеху, щоб бути в курсі справ індустрії й тримати руку на пульсі», — рекомендує вона.
  • E-mail-маркетинг. Це хороший спосіб збільшити продажі та залучити нових користувачів. «Зібравши базу даних своїх клієнтів, надсилайте персоналізовані електронні листи з пропозиціями, знижками, новинами та корисним контентом. Не набридайте та давайте дійсно цінну інформацію. Якщо ви продаєте одяг, надішліть варіанти його стилізації, інструкцію з догляду та прання, щоб подовжити життя товару. Якщо корм для тварин — створіть чекліст, як правильно його обрати або яких компонентів у складі варто уникати. Покажіть, що турбуєтесь про клієнта та проявіть творчий підхід. Використовуйте для комунікації звичний tone of voice бренду та не відходьте від глобальної стратегії», — додає Анна Носок.
  • LinkedIn. LinkedIn — професійна соцмережа, якою не треба нехтувати. «Профіль там допоможе в професійному нетворкінгу та рекрутингу, адже багато кваліфікованих фахівців активно використовують LinkedIn для пошуку роботи. Також у LinkedIn можна моніторити конкурентів та залучати трафік на вебсайт», — зазначає бізнес-консультантка.
  • Індивідуальний підхід. Найміть окрему людину, дайте задачу SMM чи директ-менеджеру писати персоналізовані меседжі всім клієнтам. Нагадуйте про себе не спам-розсилкою, а запам‘ятовуйте потреби клієнтів та проблеми. «Фітнес-студії буде релевантно запитати про здоров‘я після тренування, якщо клієнт був вперше або скаржився на самопочуття. Це можна записувати в базу й таким чином завжди тримати контакт з людьми. Зараз так багато різноманітних пропозицій і всі настільки від них втомилися, що індивідуальний підхід особливо цінується», — переконана вона.
  • Офлайн-заходи. Встановити контакт із клієнтом невеликому бізнесу можна завдяки івентам. «Це може бути відкриття магазину з бонусами, подарунками та частуванням, презентація нових колекцій, тематичні івенти. Завдяки фізичній присутності люди з більшою ймовірністю запам’ятають вас та проймуться симпатією, бо індивідуальний підхід завжди цінується», — впевнена Анна Носок.
Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉