Facebook Pixel

Як спростити облік сімейних фінансів – поради від підприємця

Мобільні додатки та спеціалізовані програми допоможуть полегшити та оптимізувати процес обліку фінансів. Про це пише співзасновник Fibermix та Savex minerals Віктор Андрухів у колонці для The Page «Заощаджувати ≠ економити: як контролювати власні фінанси».

Quote«Почати можна і з найпростішого – вести облік у звичайному зошиті. Вклеювати чеки та фіксувати в ньому всі витрати», — додає підприємець.

Утім, Андрухів радить використовувати традиційний Excel. «Excel автоматизує розрахунки та дає загальне розуміння руху коштів за день, тиждень, місяць. Паралельно користуюся такими програмами як Notion, Evernote та Google Календар», — розповідає він.

Переваги Notion, Evernote та Google Календар

  • Notion зручний тим, що сам робить аналітику витрат за певний період часу та дозволяє мати усю необхідну інформацію в одному місці без купи відкритих вкладок та сервісів.
  • Evernote сканує важливі документи, чеки та прикріплює фото. Такий собі органайзер, що допомагає керувати усіма задачами та інформацією.
  • Google Календар – корисний сервіс для проведення постійних фінансових операцій. У фіксовані дні і час він нагадує про сплату рахунків, податків та комунальних послуг.

«Крім цього, є безліч програм для ведення сімейного бюджету, що не вимагають особливих знань з економіки та бухгалтерії. Найпопулярніші з них: Money Manager, Monefy, Money Lover, Wallet, Moneygraph Splittable», — розповідає Андрухів.

Програми відрізняються інтерфейсом та функціоналом, серед них є платні та безоплатні – можна обрати те, що підходить саме вам.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉