У другому кварталі поточного року інтерес до електромобілів в Україні (в українському сегменті інтернету) збільшився на 75,8%. Такі дані опублікувало консалтингове цифрове агентство «Ольшанський і партнери».
У квітні – червні українці шукали в інтернеті інформацію, пов'язану з електромобілями, 1,97 млн разів. З січня до березня запитів було 1,12 млн. Попит на електрокари в інтернеті досяг пікового значення в травні – 953 тисячі. Нагадаємо, що тоді в Україні був гострий дефіцит палива на АЗС.
Загалом у 2020 році українці цікавилися електрокарами в інтернеті 5,85 млн разів, у 2021-му – 7,32 млн разів (+25,3%). За перше півріччя 2022 року – 3,1 млн.
Онлайн-попит на електромобілі з вираженим наміром купівлі в ІІ кварталі зріс ще більше, ніж загальний інтерес до теми. Він збільшився на 145% проти І кварталу й становив 384 тис. запитів. Йдеться про пошукові запити на кшталт «купити електрокар» або «електрокар ціна в Україні».
У I кварталі 2022 року українці шукали електрокари з наміром купівлі 157 тисяч разів.
У травні 2022 року українці виявили найвищий інтерес до придбання електромобілів – 205 тис. запитів.
Загалом у 2020 році попит на електрокари в інтернеті з наміром купівлі становив 835 тис., у 2021 році – 986 тис. (+18,1%). За перше півріччя 2022 року – 541 тис.
До війни явним лідером серед пошукових запитів була Tesla, на другому місці традиційно був інший популярний бренд — BMW. Однак у червні 2022 року популярність лідера знизилася, а BMW поступився місцем Nissan. Як порівняти із червнем-2021 кількість пошукових запитів, пов'язаних з електромобілями Nissan, зросла на 66%, Hyundai – на 311%, Renault – на 196%, Fiat – на 168%, KIA – на 126%.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також