Facebook Pixel

Пов'язаний із Росією флот «чорних» танкерів зникає швидше, ніж нещодавно зростав

За даними Equasis, міжнародної морської бази даних, компанія Gatik Ship Management із Мумбая, зараз керує флотом із чотирьох нафтових танкерів. Нещодавно, у квітні, їх було 42, більшість з яких у неї з'явилася менш ніж за рік.

Контактний телефонний номер Gatik, указаний у базі даних Equasis, не працює, повідомлення на адресу її електронної пошти залишаються без відповіді, йдеться в статті Bloomberg.

@material: https://thepage.ua/ua/news/aktivisti-greenpeace-zablokuvali-tanker-iz-rosijskoyu-naftoyu

Раніше цього року Gatik зазнала ретельної перевірки, оскільки її флот, що швидко зростав і здебільшого перевозив російську нафту, викликав питання про те, хто може підтримувати компанію.

Потім частина флоту Gatik втратила доступ до стандартної галузевої страховки, після того як порушила цінову межу Великої сімки щодо транспортування російської нафти. Невдовзі після цього деякі судна компанії також втратили свою класифікацію в Регістрі Ллойда, ще однієї ключової служби, що затверджує основні технічні стандарти для суден.

«Важко сказати, що насправді стало з флотом Gatik. Судна, які більше не перебувають в її комерційному управлінні, продовжують перевалку російської нафти. Зараз вони перебувають під контролем широкого кола компаній, структура власності яких також незрозуміла», — визнає Bloomberg.

Вік танкерів, проданих невідомим покупцям

Вік танкерів, проданих невідомим покупцям

Контекст. Невдовзі після вторгнення РФ в Україну сотні танкерів, що старіють, були розкуплені групою безликих трейдерів, посередників та інвесторів, щоб забезпечити постачання російської нафти. До цього тіньового флоту входило до 900 суден. Однак незабаром під час експлуатації старих танкерів виникло багато проблем: їх відмовлялися страхувати, допускати в порти, один танкер вибухнув у морі.

Зараз середній вік суден, що купуються, згідно з даними VesselsValue, дослідника судноплавних угод, знижується.

«Побоювання щодо безпеки старих суден – одна з причин, через яку покупці обирають нові, – сказала Ребекка Галанопулос Джонс, старший аналітик VesselsValue. За даними VesselsValue, середній вік танкерів, що продаються невідомим покупцям, у червні 2023 року впав до 15 років. Торік у жовтні було 19 років.

Подякувати 🎉