Компанія Keurig Dr Pepper — один із провідних світових виробників напоїв, з портфелем зі 125 брендів, включаючи 7UP та Folgers Coffee, — оголосила про намір придбати виробника енергетичних напоїв Ghost за $1 млрд. На насиченому ринку енергетиків Ghost виділяється пропозиціями без цукру, які постачаються зі смаками, натхненими цукерками, такими як Sour Patch Kids та Swedish Fish.
Це найбільша угода Keurig з моменту покупки її Dr. Pepper Snapple Group у 2018 році. Компанія з ринковою вартістю близько $50 млрд спочатку заплатить $990 млн за 60% акцій, а потім придбає решту 40% у 2028 році.
Світовий попит на енергетичні напої різко зріс за останні два десятиліття, включаючи приріст на 10% у 2023 році, за оцінками Nielsen.
Провідний світовий бренд енергетиків Red Bull продав близько 12 млрд банок по всьому світу минулого року, досягнувши продажів у $11,4 млрд. Проте успіх породжує конкуренцію. Дані дослідницької компанії Mintel показують, що кількість марок енергетичних напоїв на ринку зросла на 21% за останні три роки. Хоча найбільшим конкурентом Red Bull є Monster, такі зростаючі бренди, як новачок Prime, також завдали удару: торік цей напій, розкручений на YouTube, продав свою продукцію на $1,2 млрд.
Однак, маючи у своєму активі команду «Формули-1», музичний фестиваль, безліч маркетингових трюків і навіть гонку на мильних бульбашках, Red Bull поки що міцно утримує лідерство.
До угоди з Ghost компанія Keurig купила частку Nutrabolt, власника C4 Energy, у 2022 році. У тому ж році PepsiCo заплатила $550 млн за 8,5% акцій енергетичного напою для здорового способу життя Celsius, всього через два роки після придбання Rockstar Energy за колосальні $3,85 млрд. Monster, що підтримується Coca-Cola і є спонсором кількох великих спортивних заходів, також намагається піднятися до рівня Red Bull за допомогою деяких стратегічних інвестицій – вона купила Bang Energy минулого року за $362 млн.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
РРО для закладів харчування, торгівлі та сфери послуг: вимоги, пільги та штрафи
Кредитування енергонезалежності: ОТП БАНК пропонує програми для безперебійної роботи бізнесу
Що сьогодні заважає українським виробникам виходити на міжнародні маркетплейси?