Facebook Pixel

На ринку енергетичних напоїв набирає сили конкуренція Red Bull

Компанія Keurig Dr Pepper придбає виробника енергетичних напоїв Ghost

Компанія Keurig Dr Pepper придбає виробника енергетичних напоїв Ghost

Компанія Keurig Dr Pepper — один із провідних світових виробників напоїв, з портфелем зі 125 брендів, включаючи 7UP та Folgers Coffee, — оголосила про намір придбати виробника енергетичних напоїв Ghost за $1 млрд. На насиченому ринку енергетиків Ghost виділяється пропозиціями без цукру, які постачаються зі смаками, натхненими цукерками, такими як Sour Patch Kids та Swedish Fish.

Це найбільша угода Keurig з моменту покупки її Dr. Pepper Snapple Group у 2018 році. Компанія з ринковою вартістю близько $50 млрд спочатку заплатить $990 млн за 60% акцій, а потім придбає решту 40% у 2028 році.

Світовий попит на енергетичні напої різко зріс за останні два десятиліття, включаючи приріст на 10% у 2023 році, за оцінками Nielsen.

Провідний світовий бренд енергетиків Red Bull продав близько 12 млрд банок по всьому світу минулого року, досягнувши продажів у $11,4 млрд. Проте успіх породжує конкуренцію. Дані дослідницької компанії Mintel показують, що кількість марок енергетичних напоїв на ринку зросла на 21% за останні три роки. Хоча найбільшим конкурентом Red Bull є Monster, такі зростаючі бренди, як новачок Prime, також завдали удару: торік цей напій, розкручений на YouTube, продав свою продукцію на $1,2 млрд.

Динаміка продажів лідерів ринку енергетиків

Динаміка продажів лідерів ринку енергетиків

Однак, маючи у своєму активі команду «Формули-1», музичний фестиваль, безліч маркетингових трюків і навіть гонку на мильних бульбашках, Red Bull поки що міцно утримує лідерство.

До угоди з Ghost компанія Keurig купила частку Nutrabolt, власника C4 Energy, у 2022 році. У тому ж році PepsiCo заплатила $550 млн за 8,5% акцій енергетичного напою для здорового способу життя Celsius, всього через два роки після придбання Rockstar Energy за колосальні $3,85 млрд. Monster, що підтримується Coca-Cola і є спонсором кількох великих спортивних заходів, також намагається піднятися до рівня Red Bull за допомогою деяких стратегічних інвестицій – вона купила Bang Energy минулого року за $362 млн.

Подякувати 🎉