Останні дослідження світового букмекерського ринку, в тому числі і українського, демонструють зміну вікового діапазону бетторів та їхніх уподобань.
Зокрема, все частіше парі заключають молоді гравці у віці 18-24 років, яких найбільше цікавлять онлайн-ігри та ставки на кіберспорт. Частка цього сектору тільки за 2016-19 роки виросла на 8,5%, а станом на 2022 рік складає близько 40%.
Крім того, все більше бетторів віддають перевагу мобільним додаткам та ставкам через смартфон. При цьому ПК, планшети та ноутбуки також залишаються популярними варіантами доступу до пропозицій букмекерських контор.
Особливості кібербеттінгу в Україні та світі
Аналізуючи статистику пошуку, можна побачити тенденцію до росту популярності сектору онлайн-ігор, які вже займають 40% ринку. Кібербеттінг набирає популярності паралельно з розвитком безпосередньо кіберспорту.
Останній вже вийшов далеко за межі виключно Dota 2, League of Legends чи Counter-Strike. Сьогодні з кіберспорту проводяться професійні турніри та аматорські, індивідуальні, командні, регіональні та міжнародні змагання з відеоігор. Укладати парі з букмекерами можна на всі перечисленні події.
Аналітики відзначають, що 36% данного сектору належить молодим бетторам у віці 18-24 роки. Однак віковий діапазон постійно змінюється, зокрема, останнім часом він розширився до 18-34 років. Серед іншого спеціалісти виділяють наступні тенденції:
- 50% респондентів у віковій групі 18-24 роки для заключення парі використовують смартфон;
- беттори у віці старше 65 років користуються мобільним лише у 14% випадків.
Що стосується відповідального беттінгу та особистого захисту, то до застосування інструментів самовиключення та безпечної гри схильні лише 14% гравців у віковій категорії 18-24.
Якщо розглядати усіх бетторів, то майже половина не знайомі з подібними інструментами, 34% — чули про такі, але не використовували, і лише 6% дійсно встановили для себе конкретні обмеження.
Методи обмеження, які частіше всього застосовують респонденти, — це фінансовий ліміт та відстеження часу, витраченого на гру або ставки. Першим користується лише 8% опитаних, другим – 5%.
Що стосується критеріїв вибору букмекерської контори молодими бетторами, то такий інструмент як бонуси, фрібети за реєстрацію або установку мобільного додатку, промокоди діють лише у 39% випадків. Більшість орієнтується на аналітику, коефіцієнти, відгуки.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також