В Україну 2020 року повинні зайти мінімум 12 міжнародних брендів, ще чотири відомі мережі розглядають таку можливість.
Про це розповів Радомир Цуркан, керуючий партнер компанії CBRE Ukraine.
«З огляду на те, що протягом року ми спостерігали зростання купівельної спроможності, можна очікувати вихід на ринок нових міжнародних брендів, як-то: британської мережі одягу преміум-класу Stella Mc Cartney, польського бренду товарів для дому Home&You та французького бренду одягу середнього цінового сегмента The Kooples », — зазначив експерт у коментарі .

Зайти в українські торгові центри готові й інші міжнародні компанії, серед них — Kipling (бельгійський бренд спеціалізованого сегмента), Elisabetta Franchi (італійський бренд одягу преміум-класу), Funday (російський бренд спеціалізованого сегмента), TAF (американський бренд спеціалізованого сегмента), 4F (польський бренд спеціалізованого сегмента), Coach (американський бренд одягу преміум-класу), Versace (італійський бренд одягу преміум-класу) та FLO (турецький бренд спеціалізованого сегмента).
IKEA, одна з найбільших у світі мереж з продажу меблів і товарів для дому, планує 2020 року відкрити в Україні перший онлайн-магазин з перспективою виходу в офлайн. Прихід цього бренду відкладався кілька разів через перенесення термінів введення в експлуатацію ТРЦ Blockbuster Mall, в якому ритейлер хотів відкрити свій перший в Україні магазин.
Потенційно, за словами Цуркана, 2020-го на український ринок можуть вийти ще кілька міжнародних брендів. Це Eataly (італійська мережа кафе і ресторанів), Steve Madden (американський бренд спеціалізованого сегмента), Sephora (французький косметичний бренд), Deichmann (німецький бренд спеціалізованого сегмента) і Debenhams (британський бренд товарів для дому).
Майже всі нові міжнародні бренди, як і раніше, вибирають для першого відкриття столичні топові торгові центри.
Контекст: За рік у Києві введено в експлуатацію понад 200 тис. кв. м комерційної нерухомості, що в три рази більше, ніж роком раніше. Але незважаючи на великий обсяг нових площ, більшість з них було попередньо орендовано. Загальна кількість торгових площ за рік зросла на 16% і склала 1,28 млн кв. м до кінця 2019 року.
Минулого року кілька міжнародних ритейлерів поповнили ряди орендарів столичних ТРЦ. Серед них — laudie Pierlot (французький бренд одягу преміум-класу), MISSHA (корейський косметичний бренд), довгоочікуваний Decathlon (французький бренд спорттоварів), а також WEILL (французький бренд одягу преміум-класу), Escada (німецький бренд одягу преміум-класу), Pylones (французька мережа сувенірних магазинів) і The North Face (американський бренд спеціалізованого сегмента).
* Спеціалізований сегмент — підмножина ринку, на якому зосереджений певний продукт