Ігор Левенець і його компанда, яка складається з трьох осіб, запустили GiftHub – сервіс для вибору подарунків за Instagram-профілем. Про це пише ain.ua.
Сервіс аналізує Instagram-профілі і у випадку, якщо акаунт активний — радить категорії товарів для подарунка.
Їх можна придбати на Amazon або в магазині Sanatty. GiftHub в свою чергу, отримує відсоток від кожної успішної покупки.

Команда планує збільшити прибутковість сервісу, чому допоможе його веб-версія сервісу, яка створена з прицілом на американський ринок. Після запуску на Product Hunt, сервіс вже отримав пропозиції щодо інтеграції ще з двома зарубіжними магазинами.
Зараз команда GiftHub працює над тим, щоб розширити базу подарунків і навчає алгоритм підбору. Незабаром вони хочуть запустити розпізнавання об'єктів на фотографіях. Це допоможе краще підбирати подарунки.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також