Компанія lifecell спростувала звинувачення «Укртелекому» у начебто блокуванні дзвінків з фіксованих номерів «Укртелекому» на номери абонентів, що перейшли до мереж інших мобільних операторів. Про це йдеться у заяві компанії.
«Наша компанія повністю забезпечує виконання взятих на себе зобов’язань щодо надання послуги пропуску трафіку від/через мережі інших операторів на перенесені з мережі lifecell абонентські номери та має належні двосторонні договори з усіма операторами, окрім «Укртелекому», — говориться у заяві.
У lifecell відзначили, що «Укртелеком» не погодив процедуру пропуску трафіку для перенесення номерів. Про це мобільний оператор повідомив Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації місяць тому, але відповіді від «Укртелекому» поки не отримав.

У компанії також наголосили, що досі не отримували жодних скарг абонентів, а також звернень Українського державного центру радіочастот щодо блокування викликів.
Сьогодні, 14 червня, компанія «Укртелеком» заявила, що Український державний центр радіочастот підтвердив факт блокування дзвінків з фіксованих номерів «Укртелекому» на номери колишніх абонентів lifecell, які покинули оператора в рамках послуги перенесення номера (MNP).
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також