Соцмережа хоче розміщувати цільову рекламу в чатах Messenger. У патенті, опублікованому вчора, докладно описується, як компанії можуть збирати дані про місцезнаходження користувачів та зміст їхніх розмов. На основі цієї інформації бренди можуть показувати таргетовану рекламу безпосередньо в чатах користувачів. Про це пише Mashable.
Згідно з документом, Facebook збирається показувати таргетовану рекламу в чатах через плагін. Її зміст буде ґрунтуватися водночас на діалогах користувачів та їхньому місцезнаходженні. Завдяки цьому плагіну можна буде використовувати й інші сервіси в Messenger.
Представник Facebook заявив, що компанія часто патентує технології, які не впроваджує. Тому навіть ця заявка не повинна розглядатися як вказівка на майбутні плани.

«Ми не плануємо розміщувати рекламу у діалогах користувачів», — сказав він.
Якщо Facebook все-таки почне це робити, серйозних проблем з конфіденційністю не уникнути. А соцмережа і так нещодавно погодилася заплатити штраф у розмірі $5 млрд через неналежне використання особистих даних користувачів соцмережі. Це один з найбільших штрафів, що стягуються державним відомством у зв'язку з будь-яким порушенням.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також